חי בריא
חי בריא
מימין לשמאל - צחי ליפקה - ממקימי טיב טעם, לימור אברבוך- מנכלית חי בריא, טיירי מונס- מרכז אגודת מרעה גולן ויוסי שלו, מנכ"ל קבוצת טיב טעם (יח"צ)
מימין לשמאל - צחי ליפקה - ממקימי טיב טעם, לימור אברבוך- מנכלית חי בריא, טיירי מונס- מרכז אגודת מרעה גולן ויוסי שלו, מנכ"ל קבוצת טיב טעם (יח"צ)
הודעה לעיתונות

חדשות טובות ובריאות : חי בריא בטיב טעם

רשת הסופרים האיכותית, טיב טעם, משלבת את מוצרי תו התקן 'חי בריא' בסניפיה ברחבי הארץ !
מהיום חפשו את תו האיכות למזון מן החי - 'חי בריא', בסניפי טיב טעם, הרשת הישראלית שמציעה מוצרי בריאות ואיכות ללקוחותיה

בימים אלו, רשת טיב טעם החלה במהלך צרכני חשוב לטובת בריאות לקוחותיה. הרשת בחרה להכניס לסניפיה בשר של מרעה גולן, הנושא את תו האיכות 'חי בריא'"- תו איכות לגידול בריא ומוסרי של מזון מן החי. זאת כחלק מהמגמה העולמית ודרישת הצרכנים הישראלים, למזון בריא ואיכותי יותר. בשלב ראשון, ניתן למצוא מהיום, בארבעה סניפים של רשת טיב טעם, את תו התקן חי בריא (הטיפה הירוקה מסומנת על המוצרים עצמם) , המבטיח איכות ושקיפות מלאה על מוצרי הבשר : ראשון לציון מזרח, חיפה – קריות (קרית חיים), באר שבע ורמת החייל.

הכניסה של נתחי בשר איכותיים עם תו התקן חי בריא לרשת הארצית, נעשתה כחלק בלתי נפרד מערכי הרשת, הדוגלים במצויינות ושפע של עולם קולינרי טרי, מגוון ואיכותי. כעת הצרכנים יוכלו להנות מבשר מובחר, העומד בדרישות מחמירות ובפיקוח קפדני שתקן זה מחייב. כיום הצרכן הישראלי מבקש לקבל ביטחון ושקיפות לגבי מקור המזון שלו, ומחפש אלטרנטיבות בריאות ומוסריות יותר, ועל כן טיב טעם בחרה להביא לצרכנים הישראליים בשורה משמעותית, המהווה חלק ממהפכת תזונה בארץ, שמציעה בריאות ושקיפות מלאה לצרכן.

סמנכ"ל טיב טעם, יוסי שליו : "כרשת מזון מובילה בתחום הקולינארי, אנו דואגים להרחיב ולחדש את מגוון המוצרים. מוצרי "חי בריא" בטיב טעם מעניקים ללקוח מוצרי בשר באיכות הגבוהה ביותר ונותנת מענה לדרישה למוצרים בריאים יותר ושמירה על הסביבה."

מנכ"לית חי בריא, לימור אברבוך: "אנו שמחים וגאים להיות שותפים לבשורה הארצית של רשת טיב טעם, בעצם שילוב תו האיכות 'חי בריא' במוצרי הבשר בסניפיה, ובבחירתה להציע לצרכנים בשר איכותי שגודל בהתאם לנהלים מחמירים ותוך שקיפות מלאה. 'חי בריא' מהווה אלטרנטיבה בלעדית כיום, לצריכה בריאה והומאנית של בשר, ומבטיח שמירה על איכות ושקיפות לגבי טיב ואופן הפקת הבשר, כמו גם עידוד של גידול מקומי וחקלאות כחול לבן".

מערך הפיקוח של חי בריא הוא בלתי תלוי ונעשה על ידי חברת פיקוח חיצונית ובלתי תלויה – "אגריאור", הפועלת בהתאם לדרישות ISO65 לחברות פיקוח והתעדה והמוסמכת מטעם משרד החקלאות לבצע פיקוח על תוצרת אורגנית, מה שמבטיח למגדלים, למשווקים ולצרכנים כי תהליך הפיקוח הינו אמין ונטול ניגוד עניינים. תו איכות "חי בריא" מתכתב עם מגמות עדכניות מהעולם של צריכה מודעת, המעודדת חקלאות מקומית ואחראית ודוגלת ביכולת להתחקות אחר מקורות המזון שלנו (לצפייה בנהלי "חי בריא": http://haibari.co.il/נהלי-חי-בריא/ )

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- יח"צ גורר יח"צ – רותי ארן.