מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 01/11/2017 09:46
נושא: רכילות
ניקו טורטולה וגווין. צלם בן פרידמן
ניקו טורטולה וגווין. צלם בן פרידמן
הודעה לעיתונות

כוכב הטלוויזיה ההוליוודי ניקו טורטולה עושה את ישראל

כוכב סדרת הטלוויזיה ההוליוודי ניקו טורטולה (Nico Tortorella) אשר הסדרה בכיכובו יאנגר– Younger משודרת בימים אלו בהוט 3, נחת בישראל וחורש אותה....

ניקו שמטייל בארץ יחד עם חברו גווין, עשה את הלילה האחרון במלון רות רימונים צפת, לשם הגיעו השניים לעת ערב, לאחר שטיילו באזור הצפון במהלך היום ואפילו השתטחו על קברי צדיקים.

השניים בילו את הלילה במלון רות רימונים צפת, שם סעדו בהגיעם, ארוחת ערב ישראלית מיוחדת. את הערב בילו במרתף היין של המלון, נהנו וביקשו לטעום ממגוון יינות ישראלים המוצגים במרתף וציינו כי הם שמחים להיווכח שכל מה שסיפרו להם על היינות הישראלים בארה"ב אכן נכון.

למחרת בבוקר, לאחר ארוחת בוקר גלילית ומגוונת, התפנקו השניים בטיפולי ספא ולאחר מכן יצאו לסיור בסמטאותיה הקסומות של צפת, בגלריות ו(איך אפשר בלי) המרכז לקבלה. לאחר שחזרו למלון המשיכו השניים את סיורם בגליל העליון.

ניקו סיפר ליוליה פרידמן, מנכ"לית המלון, כי הופתע מאוד כשבמהלך ביקורו בישראל ביקשו ממנו סלפי ואז נודע לו כי בימים אלו הסדרה בכיכובו יאנגר משודרת בהוט 3 ובהוט VOD. עוד סיפר ניקו ליוליה שהגיע לארץ לפני מספר ימים והספיק כבר לבקר בעכו וחיפה ומתכנן ביקור בירושלים, ים המלח וטבריה. עוד הוסיף שזו הפעם הראשונה בה הוא נמצא בארץ, ומקבל המלצות מחברו גווין שכבר ביקר בישראל פעמיים, מדריך אותו וממליץ לו על מקומות מיוחדים. השניים ישהו בישראל שבוע ימים אבל ניקו כבר מתכנן את הסיור הבא לארץ, אשר הפעם יוקדש לאזור אילת והדרום.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.