מפרסם: כרמי & נאומן
תאריך: 20/11/2017 11:51
נושא: ספרות
הנערה בקרח - עטיפה
הנערה בקרח - עטיפה
הודעה לעיתונות

רימונים הוצאה לאור גאה להציג - הנערה בקרח

מאת: רוברט ברינדזה תרגום: דפנה ברעם
382 עמודים, מחיר 98 ₪. להשיג בכל רשתות הספרים ובחנויות הפרטיות

מותחן פשע מהנה וסוחף על-פי מיטב המסורת של רומן המתח, ובו תעלומת רצח של נערת זוהר יפהפייה באגם פארק בדרום לונדון.
הבלשית המבריקה אריקה פוסטר מנהלת את החקירה וחושפת בקיעים בעברה של הצעירה אך ככל שהיא מתקרבת לגילוי האמת, הרוצח הולך וסוגר עליה. כל המעורבים בחקירה, המשפחה האמידה של הנרצחת, פוליטיקאים, המשטרה והעולם התחתון, משבשים את החקירה של פוסטר, חושפים את עברה ומאיימים לרסק את הקריירה שלה.
אילו סודות אפלים מסתירה הנערה בקרח?
האם פוסטר תגיע אל הרוצח לפני הרצח הבא?

בחור צעיר מגלה גופת אישה קפואה תחת מעטה קרח באגם של פארק בדרום לונדון. עיניה קרועות לרווחה ושפתיה נפשקו מעט כאילו עמדה לדבר. גופתה הייתה קפואה בתוך הקרח. והיא לא הייתה היחידה...

הנערה בקרח הוא רומן פשע מהנה ומותח הכתוב על פי מיטב המסורת של קארין סלוטר. הספר הגיע למקום ראשון ברשימת רבי המכר של קינדל ארה"ב ולמקום השני בבריטניה, והיה במהלך 2016 לנמכר ביותר בארה"ב אחרי "הנערה על הרכבת". הספר כיכב בדירוג רבי המכר של USA Today במשך 28 שבועות, וכיכב גם בדירוג ה-Wall Street Journal.

"אהבתי, אהבתי, אהבתי את הספר הזה ואריקה פוסטר היא בהחלט הגיבורה שלי. היא חכמה, עקשנית, ישירה ונלהבת והסיפור סוחף. הכתיבה הדוקה, מעוררת ומרתקת. אני לא יכולה לחכות לספרו הבא." אנג'לה מרסונס/ מבקרת
"קריאה סוחפת ואמינה - ברגע שהתחלת, קשה להניח מהיד". רייצ'ל אבוט / סופרת

רוברט ברינדזה, יליד בריטניה, חי בקנדה ומתגורר כיום בסלובקיה, הוא מחברם של רבי המכר הבינלאומיים "הנערה בקרח" - הראשון בסדרת הבלשית אריקה פוסטר, ושל הבאים בסדרה: The Night Stalker, Dark Water, Last Breath ו- Cold Blood. ספריו נמכרו בלמעלה מ-2 מיליון עותקים ותורגמו ל-27 שפות. ברינדזה פרסם גם סדרת רבי-מכר של רומנים קומיים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- כרמי & נאומן.