מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 18/12/2017 10:00
נושא: צרכנות
אלוני- סניף ראשון לציון החדש צילום ישראל כהן
אלוני- סניף ראשון לציון החדש צילום ישראל כהן
הודעה לעיתונות

חברת אלוני פותחת את אולם התצוגה המחודש בראשון לציון

באולם ייחשפו
הקולקציות החדשות והעדכניות של שנת 2018

היקף ההשקעה במהלך 2.5 מיליון ₪

חברת אלוני פותחת בימים אלה אולם את אולם התצוגה המחודש, ברחוב בן צבי 8 בעיר ראשון לציון, בהשקעה של כ –2.5 מיליון ₪. באולם ייחשפו הקולקציות העדכניות והחדשות בעולם העיצוב לשנת 2018 .

לדברי דוד מטלון, מנכ"ל רשת אלוני: "פתיחת אולם התצוגה המחודש בראשון לציון הינו חלק מתהליך אסטרטגי של החברה, שנועד לחזק ולמצב את מעמדה של אלוני כחברה מובילה בישראל בתחום העיצוב."

האולם החדש כולל 36 תאים, המציגים את שפע החברות המיובאות ומשווקות בלעדית ע"י חברת אלוני, עפ"י קטגוריות: שיש ואבן, עץ ופרקטים, טראצו, קרמיקה ופורצלן, כלים סניטריים ואביזרים משלימים. הוא משתרע על שטח של כ –600 מ"ר ומציע שפע של מותגים, סגנונות ועיצובים, החל מפריטים קלאסיים, אורבניים, כפריים ועד לטרנדים הכי חמים מקולקציות 2018.

כמו כן, המקום כולל חדר ישיבות מפואר המיועד לקהל המקצועי, בו יועברו סדנאות ויערכו פגישות לעוסקים בענפי הנדל"ן והעיצוב, יזמים, קבלנים, סוחרים אדריכלים ומעצבים, שייהנו מליווי אישי ומהידע המקצועי הרחב של נציגי אלוני.

באולם מוצגות מבחר הקולקציות של מותגים מובילים ובלעדיים באלוני, בניהם: מחלקת העץ והפרקט של אסקו , בתחום הטראצו ,איטונג ריצופים ,בתחום הכלים הסניטריים מוצגות קולקציות בלעדיות של חברות בינלאומיות ביניהן: ארמאני רוקה, רוקה, גוגליאלמי וגלובו . בתחום הקרמיקה מוצגות סדרות בלעדיות של הספקים: טודהגרס, מיראז', אפביסה, צ'רים, רקס, פלורגרס, רונדינה, סרדיסה, בלדוסר, אפאריצ'י, פסטורלי ועוד.

על עיצוב האולם הופקד "סטודיו סמואלוב", המתמחה בעיצוב חווית משתמש ובעיצוב פנים, והאולם תוכנן כך שיחבר את המבקרים בו לעולם של אלוני. כך לדברי יובל סמואלוב, מעצב האולם: "האולם החדש מספר דרך העיצוב כמה סיפורים מרכזיים – על שירות, על מגוון רחב, אירוח ומקצוענות, המייצגים את החוזקות של אלוני. עיצוב החלל מתקשר את הסיפורים הללו בצורה חווייתית לקהלי היעד השונים. שמרנו על האולם פתוח ללא קירות גבוהים על מנת לחשוף ולהדגיש את מגוון המוצרים הרחב כבר במבט ראשון מהכניסה, לאפשר התמצאות קלה בחלל וחוויית קניה חיובית ונוחה, ערך מרכזי באסטרטגיית השירות של החברה.".

רשת אלוני מונה כיום 7 אולמות עיצוב ברחבי הארץ. אלוני היא אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום עיצוב הבית. הרשת מתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סנטרים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.