EyeHeal
EyeHeal
הודעה לעיתונות

EyeHeal – המשקפיים שמרטיבות את העיניים

הודעה לעיתונות
EyeHeal – המשקפיים שמרטיבות את העיניים
פטנט עולמי בתחום בריאות העיניים
משקפי ריפוי לטיפול בדלקות עפעפיים ויובש בעיניים
משקפי ריפוי לטיפול ביובש בעיניים ודלקות עפעפיים.
כ 500,000 ישראלים, גברים ונשים, סובלים מידי שנה מיובש בעיניים קל בינוני עד כרוני. רוב הטיפולים המקובלים הם טיפות עיניים, משחות עיניים או קומפרסים חם. מדובר בטיפולים מסורבלים ודי שמרניים ושלא תמיד נוחים.
צילומים: יח"צ

לפני כשנתיים הגיע לישראל פטנט עולמי בתחום בריאות העיניים הנמכר בכל העולם. ה- EyeHeal הינו מוצר חדשני וייחודי של חברה אמריקנית בשם Eyedetec Medical המתמחה בתחום העיניים (המוצר נקרא בחו"ל -EyeGiene).
המשקפים מהווים תחליף רפואי לטיפול בקומפרס חם לדלקות עפעפיים כגון בלפריטיס, כילזיון, שעורה בעין ועד לטיפול בעיניים יבשות. את משקפי הריפוי המציא רופא עיניים מארצות הברית בשם בארי לינדר שהחליט לפתח מוצר יעיל ואפקטיבי לטיפול בבעיות עיניים ועפעפיים מגוונות.

השימוש במשקפי EyeHealמקל על הסימפטומים ואי הנוחות של המטופל בשימוש בקומפרס חם ביתי ומקצר באופן משמעותי את זמן הריפוי תוך מתן טיפול נוח ונעים למטופל שניתן לשימוש בכל מקום ובכל זמן ושאינו דורש שום אביזר נוסף להפעלתו.

המוצר ניתן לשימוש גם לילדים, בני נוער ואנשים מבוגרים. מדובר במשקפי בד רב-פעמיים שניתן להשתמש בהם בבית, בחוץ וגם בנסיעה לטיולים או בטיסות.
האריזה מכילה משקפי הבד המכילים כיסים פנימיים ויחידות חימום חד פעמיות המתחממות בעצמן במגע עם החמצן שבאוויר. יחידות החימום מוכנסות בצורה נוחה לתוך כיסי הבד. יחידת חימום לכל עין. אופן החימום נקבע על ידי מחקרים קליניים לכ- 10 דקות ולטמפרטורה של C°40 בחלקה המקסימלי.
רופאי עיניים רבים בכל העולם וכמובן בישראל ממליצים למטופלים שלהם הסובלים מבעיות של יובש בעיניים ודלקות עפעפיים כגון בלפריטיס, שעורה כלואה וכלזיון להשתמש באופן קבוע במוצר זה.
טל רז מנכ"ל ובעלים אמר "מידי שבוע אני מקבל אימיילים ממטופלים רבים שבמשך שנים סבלו מבעיות של דלקות עפעפיים ויובש בעיניים כאשר כל הטיפולים הקיימים בשוק לא ממש סייעו להם, ובזכות משקפי הריפוי EyeHeal, הם מדווחים על שיפור משמעותי בתסמינים ואי הנוחות ושיפור באיכות החיים ובמיוחד בבריאות העיניים".

את משקפי הריפוי ניתן לרכוש באתר של חברת רז לייף או במספר חנויות ע"פ הרשימה באתר או באמצעות פנייה טלפונית לחברה.

חברת רז לייף ייבוא ושיווק בישראל ובחו"ל
של מוצרי בריאות טבעיים וייחודיים.
טלפון: 1-700-700-543 - טל רז מנכ"ל בעלים
http://www.razlife.com

https://www.facebook.com/Raz.Life.Ltd

http://www.youtube.com/embed/fFxK4Nl1wM0?autoplay=0

בברכה
רונן רייזלר
משרד יחסי ציבור ומדייה אר פי אר 053-3339819 [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רונן אר.פי.אר יח"צ פרסום והפקה.