אלי גן ויצירות ממתכת (יח"צ)
אלי גן ויצירות ממתכת (יח"צ)
הודעה לעיתונות

יוזמה חדשה - פיסול יצירתי מפסולת מפעלית:

הבעלים והמנכ"ל הוא גם פסל

הבעלים והמנכ"ל של מפעל המתכת "מול ההר פרוייקטים" בפארק התעשייה אלון תבור, אלי גן, אשר פיסול הוא אחד מתחביביו, ייצר פסל משאריות המתכת של המפעל אשר יוצב בכיכר שבשדרה המרכזית בו

מחזור פסולת הוא מעשה שגרתי אבל מה שאינו שגרתי ואינו שכיח הוא שימוש בה וניצולה ליצירה אמנותית: אלי גן, בעלים ומנכ"ל מפעל המתכת "מול ההר פרוייקטים" בפארק התעשייה אלון תבור, המתמחה בייצור עגורנים, מתקני הרמה וציוד שינוע, הוא גם אומן ואמן פיסול ממוצרי הלוואי והפחת במפעל: בחצר המפעל מוצבים באחרונה פסלים אותם יצר ועיצב משאריות חומר הגלם של המוצרים. אלי, שנמנה עם חברי הנהלת התאחדות התעשיינים במרחב הצפון והוא פעיל מאוד בוועדה לקשרי קהילה בה, נענה ברצון ובשמחה להצעה של אברהם ברקן, מנכ"ל "יזרעאל עפולה" החברה המנהלת את פארקי התעשייה אלון תבור ועפולה עילית, ליצור פסל סביבתי שיוצב בכיכר הממוקמת בשדרת הכניסה המרכזית , כשהרעיון לפרויקט הפיסול הוא של איש היח"צ אהרון כפיר.

לדברי אברהם ברקן, הפסל המעוצב שייוצר לאחר שייבחר מתוך מספר סקיצות , יקדם את פני הבאים ויתרום לפארק נופך תרבותי תרתי משמע הן בנראות והן בשימוש למחזור חומרים. אלי, שכאמור נעתר לאלתר לפנייתו של ברקן אמר בעקבותיה: "מבחינתי, הפיסול שאצור יהווה תרומה לשדרוג, להעשרה ולהעצמת החזות של פארק תעשייה שאותו פוקדים ובו שוהים יותר מ- 5,000 איש העובדים במקום ולהם יש להוסיף עוד ציבור גדול של ספקי שירותים וגם נציגים רבים מחו"ל – לקוחות המפעלים הבאים אליו לפגישות עסקים עם מנכ"ליהם והנהלותיהם. לכבוד הוא לי לתרום פסל, אשר יהווה את הפנים הייצוגיות של הפארק וחלון הראווה שלו".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטם תקשורת יח"צ.