מפרסם: kanaan - pr
תאריך: 02/01/2018 10:54
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

ענקית התקשורת Telefónica מאיצה אספקת שירותים חדשים באמצעות הפתרון של CA לניהול API

CA Technologies הודיעה כי חברת Telefónica מסתמכת על CA API Management כדי לתמוך בתקשורת בין אלמנטים שונים של תשתית החברה, התומכת בלמעלה מ -200,000 שירותים פנימיים וחיצוניים. כתוצאה מכך, Telefónica צמצמה את העלויות והזמן של פרויקטים, והאיצה את האספקה של שירותים חדשים ללקוחות.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

החזון של Telefónica לאפשר ללקוחות שליטה מלאה על התחום הדיגיטלי מחייב טרנספורמציה דיגיטלית ודיגיטליזציה מקצה לקצה. דבר זה כולל פיתוח תשתית טכנולוגית מורכבת שבה מתקיימות יחדיו אפליקציות רבות בשפות פיתוח שונות, ומערכות ופלטפורמות רבות.

“בחרנו ב-APIs כדי להתמודד עם האתגרים שמציגים השירותים הדיגיטליים החדשים שאנו מציעים ללקוחותינו", אמרה קרולינה בוברד, מנהלת תחומי הבינה עסקית והטרנספורמציה ב- Telefónica España. היא הוסיפה כי " CA API Management הוכיחה שהיא מערכת גמישה מספיק כדי לחשוף APIs בטכנולוגיות שונות והיא מאפשרת לנו לבנות ולנהל שירותים מאובטחים ללקוחות פנימיים וחיצוניים באופן מהיר ויעיל".

אחת הדוגמאות הממחישות בצורה הטובה ביותר את הגישה של Telefónica היא פתרון האבחון החדש לתקלות טכניות שבו נעשה שימוש בשירות הלקוחות. הדבר דרש שילוב מתואם של למעלה מ -50 מערכות תפעוליות שונות.

בנוסף, Telefónica מצאה כי הפתרון של CA גם האיץ את זמן היציאה לשוק במספר פרויקטים, בממוצע, והפחית את מחזורי הפיתוח משלושה חודשים לשבועיים.

היתרונות של ניהול API

פתרון ניהול ה- API של Telefonica כולל שני מרכיבים מרכזיים המאפשרים אסטרטגיית API מוצלחת:

- כדי לפתוח נתונים ושירותים לצדדים שלישיים, CA API Gateway מאפשר לארגונים לחשוף, לאבטח ולנהל אפליקציות, מערכות בתחום הרשתות, או תשתיות, באמצעות APIs בצורה פשוטה מאוד. "הפתרון מאפשר לנו להגדיר תרחישים שונים ומדיניות אבטחת מידע עבור סוגים שונים של צרכני API" אומרת בובארד.

- CA API Developer Portal מייעל תהליכים עבור מפתחים, ומפשט את הגילוי והבדיקה של APIs וכן יצירת templates לבניה ושחרור של אפליקציות במהירות גבוהה יותר. הודות ל- CA API Management יכולה עתה Telefónica לשנות את הטכנולוגיה התומכת בשירותי back-end ללא כל השפעה על משתמשי הקצה.

"עבור חברות מובילות בתחום הדיגיטלי כגון Telefónica, ה-APIs הם מערכת העצבים המרכזית של כלכלת האפליקציות" אומר רחים בהטיה, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של תחום המוצרים למפתחים ב-CA Technologies. "עם זאת, APIs צריכים גם להיות מנוהלים ומאובטחים לאורך מחזור החיים שלהם. CA API Management מסייעת ללקוחות דוגמת Telefónica לספק מוצרים ושירותים חדשים, ולספק חוויות לקוח טובות יותר באופן פשוט על ידי ביטול המורכבות הטכנית, כאשר הם הופכים ארכיטקטורות של אפליקציות למודרניות כדי לטפח חדשנות".

אודות CA Technologies

CA Technologies (נאסדאק: CA) מפתחת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com

הבהרות משפטיות

Copyright © 2,015 CA, Inc.. כל הזכויות שמורות. כל הסימנים המסחריים, השמות מסחריים, סימני שירות, והסמלים המסחריים שקיימת אליהם הפניה במסמך זה שייכים לחברות שלהם בהתאמה.

לפרטים נוספים: דודו כנען, כנען יחסי ציבור, טל' 054-4255307, דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan - pr.