מכונת אספרסו אוטומטית דלונגי. צילום יחצ חול
מכונת אספרסו אוטומטית דלונגי. צילום יחצ חול
הודעה לעיתונות

חברת ברימאג משיקה: מכונת קפה אוטומטית של המותג DeLonghi הפועלת באמצעות אפליקציה

חברת ברימאג, המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מוצרי חשמל לבית ולמטבח משיקה בימים אלה מכונת קפה חדשה של מותג DeLonghi (דלונגי):

ECAM 650.85.MS - מכונת קפה אוטומטית הפועלת באמצעות אפליקציה: כך ניתן להכין את הקפה מפולי קפה שנטחנים במקום בלחיצת כפתור אחת או ע"י הפעלת המכונה מהאפליקציה וברגע שהקפה מוכן לקחת אותו מן המכונה, לשתות ולהתענג על כוס קפה מהביל וריחני.

המכונה החדשה מספקת מגוון רחב של מתכונים לקפה וחלב, אותם ניתן לתכנת בקלות, כך שישה משתתפים שונים יכולים לתכנת את "פרופיל השתייה" לפי טעמם האישי.

קיימת אפליקציה ייעודית Coffee Link App המיועדת למכונה ומאפשרת יצירת מגוון משקאות חדשים ומיוחדים, עזרה בהפעלת המכונה והסבר לכל פעולה. בנוסף, מכונת הקפה מצוידת במספר פונקציות ההופכות את השימוש בה לפשוט יותר.

בין התכונות המיוחדות: שילוב של הקצפה ידנית עם סטימר, המעניקה אפשרות לשלוט על בכמות הקצף וטמפרטורת החלב לצד הקצפה אוטומטית הנעשית בכד החלב המיועד לכך, באמצעות לחיצת כפתור.

ניתן אף להכין שוקו בכד נוסף המגיע יחד עם המכונה שבתחתיתו יש מערבל המערבב את אבקת השוקו עם החלב למשקה שוקו. באותו כד, עם מערבל אחר ניתן להכין משקאות קרים כשוקו קר, קפה קר וקוקטיילים מיוחדים.

מיכל החלב הינו טרמי עם שכבת בידוד כפולה המאפשרת לשמור על החלב בטמפרטורה אידיאלית במשך זמן רב ללא צורך במקרר. בנוסף, ניקוי המיכל הינו אוטומטי וקל.

מכונת הקפה האוטומטית של דלונגי מצטיינת בעיצוב ארגונומי, יוקרתי ודינמי ומופעלת באמצעות מסך מגע TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ' המעניק קלות הפעלה. מידותיה 260X480X375 ומשקלה 12.5 ק"ג בלבד. קיבולת מיכל המים 2 ליטר, קיבולת מיכל הפולים 400 גרם וקיבלת קנקן החלב 0.5 ליטר. היא פועלת בלחץ של 19 בר.

מחיר מומלץ לצרכן: 8,990 ₪.
אחריות על המכונה: שנתיים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.