ניר בן ציון, מנהל מערך מחשוב מרכזי בסופר פארם
ניר בן ציון, מנהל מערך מחשוב מרכזי בסופר פארם
רועי שיקר, מנהל מוצר בכיר באקרן
רועי שיקר, מנהל מוצר בכיר באקרן
הודעה לעיתונות

המערכת שמסייעת לחברות באיתור תקלות בזמן אמת

מערכת לניטור, הקלטה וניתוח של תרחישים בארגון בזמן אמת, שפותחה ע"י חברת EKRAN הבינלאומית ומשווקת בישראל, משמשת חברות בארץ ובעולם באיתור באגים ותקלות, בנקודות שונות בזמן, העלולים לשבש תהליכים שלמים בארגון

ניר בן ציון, מנהל מערך מחשוב מרכזי בסופר-פארם: "כגוף עם פריסה ארצית רחבה, המפעיל מערכת קופות מסועפת ומורכבת, היינו זקוקים למערכת של אקרן על מנת לתעד את מערכת הקופות בזמן אמת ולחקור את התנהגותה בכל נקודה בזמן. כל תקלה או באג בקופה יכול לשבש תהליכים שלמים. מערכת אקרן מאפשרת לצוותי ה-QA והפיתוח לזהות במהירות באגים שהתגלו באפליקציה ולהוציא תיקון מהיר ובכך לשפר את עבודת הקופה ואת חווית המכירה".

פיתוח בינלאומי המשווק בישראל מאפשר לחברות לנטר, להקליט ולנתח מגוון תרחישים בארגון באמצעות תיעוד וידאו בזמן אמת של פעילות משתמשים, לרבות איסוף מידע חשוב אודות פעילות זו, וכך למפות כל בעיה או תקלה בכל נקודה אחורה בזמן. מאחורי הפיתוח עומדת חברת אקרן (EKRAN) הבינלאומית. אקרן נתמכת ע"י ממשלת וירג'יניה ומשקיעים פרטיים ומתמקדת בפיתוח פתרונות אבטחה פנימיים, אותם היא מספקת ללקוחות ברחבי העולם באמצעות רשת השותפים הגלובלית שלה. בין לקוחותיה בארץ ובעולם: UPS, Delloitte, קשת שידורי תקשורת, BDI, בית חולים ברזילי, משרד החקלאות וסופר-פארם. בישראל, משווק הפתרון של אקרן ע"י חברת קונסיסט, המתמחה בפיתוח, שיווק ויישום של פתרונות תוכנה במגוון תחומים.

ארגונים יכולים לנצל את יכולות המערכת של אקרן לטובת ניהול מפוקח של מערכות מורכבות בתוך הארגון, עם אפשרות לבקרה וניטור 24/7 והפקת לקחים מהירה במקרה של שיבושים או תקלות. כך, למשל, בחרה רשת הדראגסטור הגדולה בישראל, סופר-פארם, להטמיע את הפתרון של אקרן בתוך מערכת הקופות שלה. ניר בן ציון, מנהל מערך מחשוב מרכזי בסופר-פארם מספר: "כגוף עם פריסה ארצית רחבה, המפעיל מערכת קופות מסועפת ומורכבת, היינו זקוקים למערכת של אקרן על מנת לתעד את מערכת הקופות בזמן אמת ולחקור את התנהגותה בכל נקודה בזמן. כל תקלה או באג בקופה יכול לשבש תהליכים שלמים. מערכת אקרן מאפשרת לצוותי ה-QA והפיתוח לזהות במהירות באגים שהתגלו באפליקציה ולהוציא תיקון מהיר ובכך לשפר את עבודת הקופה ואת חווית המכירה".

רועי שיקר, מנהל מוצר בכיר באקרן: "אני שמח על הבחירה של סופר-פארם במערכת שלנו, ואנו פועלים ללא הרף על מנת לספק עבורה ערך, הן בצד המשתמשים והן בצד העסקי. במקרה של סופר-פארם, נדרשנו ללא מעט התאמות ופיתוחים על מנת שהמערכת תהלום בצורה מיטבית את צורכי הארגון המורכבים, והרווחנו מוצר משופר אשר לקוחות נוספים יכולים להנות ממנו כיום ללא קשר לגודל הארגון, לצד שביעות רצון גבוהה מצד הלקוח".

אודות אקרן:
אקרן מערכות נוסדה בשנת 2013 על ידי קבוצה של מומחים מנוסים בתחום האבטחה הדיגיטלית. בסוף 2013 יצאה לשוק הגרסה הרשמית הראשונה של החברה. החברה, הנתמכת על ידי ממשלת וירג'יניה ומשקיעים פרטיים, מתמקדת בפיתוח פתרונות אבטחה פנימיים ומספקת אותם ללקוחות ברחבי העולם באמצעות רשת השותפים הגלובלית שלה.
אקרן מערכות שמה לעצמה למטרה לספק ללקוחותיה כלי יעיל וקל לשימוש לניתור איומים פנימיים בחברה ועמידה בדרישות האבטחה הגבוהות ביותר. מאז הקמתה בשנת 2013, מניפת הלקוחות של Ekran הולכת וגדלה, ומונה לקוחות גדולים ומרתקים, לקוחות מהתחום המוסדי והציבורי וחברות Fortune 500.

אודות קונסיסט:
קבוצת קונסיסט (Consist) עוסקת בפיתוח, שיווק ויישום של מערכות תוכנה בתחומי הפינטק, הפיננסים, הבנקאות ותחומים מגוונים נוספים. קונסיסט בישראל הינה חלק מקבוצה רב-לאומית המונה כ- 1,000 עובדים ברחבי העולם, לרבות גרמניה, ספרד, ארה"ב, ברזיל, ארגנטינה, מקסיקו ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.