אמריקן לייזר
אמריקן לייזר
ערן שלינגבאום, סמנכ"ל אמריקן לייזר
ערן שלינגבאום, סמנכ"ל אמריקן לייזר
אדל בספלוב בטיפול הקפאת שומן באמריקן לייזר
אדל בספלוב בטיפול הקפאת שומן באמריקן לייזר
הודעה לעיתונות

אמריקן לייזר יוצאת בקמפיין להשקת טיפול הקפאת שומן – הטיפול ההוליוודי שסחף את הסלבס

אמריקן לייזר, הרשת הבלעדית המשיקה את שיטת הטיפול החדשנית הקפאת שומן בטכנולוגיה לא פולשנית, יוצאת בקמפיין פרסום כלל ארצי תחת המסר "נפטרים מהשומן העיקש", בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪

רשת אמריקן לייזר, הוותיקה והמובילה בתחום האסתטיקה בישראל המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות, יוצאת בקמפיין פרסום כלל ארצי להשקת טיפול הקפאת שומן חדשני ולא פולשני בהשקעה של 2 מיליון ₪.

הקמפיין ירוץ במגוון פלטפורמות, ביניהן רדיו, עיתונות ודיגיטל לרבות סושיאל מדיה וקמפיינים פרפורמנס, שילוט בחדרי כושר ברחבי הארץ ועוד. מטרת הקמפיין לעורר מודעות לשיטת הטיפול החדשנית המסירה שומן עיקש באזורים בעייתיים בגוף. במסגרת הפרסום ברדיו, יוצאת אמריקן לייזר בסדרה של תשדירים ושת"פים של תוכן, במגוון תכניות, ובפרט ברצועת תכניות הבוקר בתחנות הרדיו השונות.

ערן שלינגבאום, סמנכ"ל המוצרים והפיתוח עסקי של אמריקן לייזר "השקענו במכשור המתקדם ביותר בתחום בעלות של מיליוני שקלים מתוך הרצון להביא את התוצאה הטובה ביותר ללקוחותינו באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת בעולם. זאת בעוד שבישראל ובעולם קיימים מכשירים בעלות של אלפי דולרים בודדים שאינם מספקים את אותה תוצאה ובאותה רמת בטיחות. אנו מאוד מאמינים בהשקעה בתוכן שיחשוף את כלל הציבור לפתרון חדשני ולא פולשני שיכול לפתור כאבים אסתטיים, במקומות שבהם פתרונות של כושר או תזונה נכונה לא הצליחו לסייע. בעקבות הפצת הבשורה, אנחנו כבר חשים ביקוש הולך וגובר, באמצעות ריבוי פניות במגוון הפלטפורמות שלנו".

טיפולי הקפאת שומן הינם בין הטרנדים הבולטים בהוליווד בשנתיים האחרונות, שלפי השמועות התנסו בו ידועניות כמו ביונסה, ריהאנה, קים קרדישאן, ג'ניפר אניסטון. גם בארץ, נראה שהטרנד מתחיל לסחוף את הסלבס וכוכבות הרשת, כשרק לאחרונה התנסתה בו האיט גירל אדל בספלוב. מדובר בשיטה מוכחת אשר מתאימה למי שרוצה להתחטב בצורה משמעותית בזמן קצר ולשמור על אורח חיים מאוזן.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.