מפרסם: דני לוי תקשורת
תאריך: 22/02/2018 10:01
נושא: קריירה
שיר שבדרון, סמנכל מכירות ערוץ הקניות. קרדיט צילום - יפעת גבאי
שיר שבדרון, סמנכל מכירות ערוץ הקניות. קרדיט צילום - יפעת גבאי
ערוץ הקניות
ערוץ הקניות
הודעה לעיתונות

ערוץ הקניות מתרחב ומשקיע בשורת מוצרים ייחודיים, תכניות חדשניות, ותפקידים חדשים ביניהם סמנכ"ל מכירות חדש

ערוץ 21 מתרחב, משקיע ומשדרג את אופן פעולתו, לקראת מספר מהלכים עסקיים חדשים.
שיר שבדרון נכנס לתפקיד חדש שנבנה עבורו, סמנכ"ל מכירות, ויוביל את החידושים.

ערוץ הקניות הנמצא בבעלות קבוצת דחף, מבצע שורת השקעות וגיוסים לקראת הרחבת פעילותו, לרבות פיתוח מגוון מוצרים חדשים בעולמות הסחר, המדיה והדיגיטל.

שיר שבדרון (43) מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של הערוץ – תפקיד חדש שלא היה קיים עד כה. שבדרון הגיע לערוץ הקניות (21 בשלט) אחרי 21 שנים של ניסיון בעולם הפרסום, כבעלים של 'סיינס מדיה', ונכנס לתפקיד חדש אשר נבנה עבורו – גיוס לקוחות חדשים ובניית תכניות חדשניות בערוץ ובאפיקים הדיגיטליים.

ע"פ שבדרון, "לערוץ הקניות (ערוץ 21, אתר רביעי בגודלו באתרי סחר בארץ, אפליקציה, חנויות ריטייל, רשתות חבריות ועוד) יש פוטנציאל צמיחה אדיר, והוא פלטפורמה רב ערוצית גדולה וייחודית בה אוכל למנף את הידע, הניסיון והקשרים שצברתי. לטובת מיצוי פוטנציאל זה בכוונתי להכניס – לצד המוצרים המעולים הקיימים – גם רצועות שידור חדשניות עכשוויות ו"סקסיות", בצורת תכניות נדל"ן, רכבים, ביוטי, גאדג'טים, איפור, הלבשה תחתונה ועוד. מתוך מטרה להביא קהלים נוספים חדשים, לצד שימור וחיזוק קהל הצופים הנאמן הקיים, החדשנות תתבצע לא רק במוצרים, אלא גם בצורות מכירה חדשניות בפלטפורמה רב ערוצית זו. אנחנו נרחיב על החידושים האלו בעתיד הקרוב, ואני מתרגש מאוד לקראת הבאות".

אורן ז'ורבין, מנכ"ל ובעלי ערוץ הקניות, בירך על המינוי החדש ואמר: "אני מאחל המון הצלחה לשיר, הרכש החדש שלנו. אני בטוח כי בעזרת שיר וצוות המנהלים המוכשרים הנוספים בחברה, נוכל להצעיד את הערוץ אל מימוש מלוא הפוטנציאל הגלום בו בעידן החדש"

ערוץ הקניות בבעלות קבוצת דחף ובניהולו של אורן ז'ורבין הוקם בשנת 1995, נחשב לפלטפורמת הסחר הטלוויזיונית המובילה בישראל, מחזיק באתר הסחר הרביעי בגודלו בישראל, באפליקציה, ובשלוש חנויות. הערוץ משדר 24/7 באפיק 21 ומספק מוצרים לחצי מדינה – כ-4 מיליון לקוחות רוכשים בערוץ הקניות, הנהנה מאחוז לקוחות חוזרים גבוה במיוחד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דני לוי תקשורת.