דולפין פרסום ויחסי ציבור
דולפין פרסום ויחסי ציבור
מכללת לוינסקי לחינוך
מכללת לוינסקי לחינוך
הודעה לעיתונות

תקציב חדש למשרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור': ינהלו את מערך יחסי הציבור של מכללת לוינסקי לחינוך

בתום מכרז לקבלת שירותי ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור, הודיעה מכללת לוינסקי לחינוך למשרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור' על זכייתו בניהול תקציב יחסי הציבור של המכללה.

במסגרת המכרז, הציג המשרד הצעה לתוכנית תקשורתית למכללת לוינסקי לחינוך המבוסס על היותה ידועה בהובלת חדשנות ומצוינות פדגוגית בעידן דיגיטלי.

משרד יחסי הציבור 'דולפין' הוקם לפני למעלה משני עשורים, ובראשו עומדת ענת שור, מי ששימשה בעבר כדוברת נשיא המדינה, וכיועצת תקשורת של חברי כנסת ושרים בממשלות ישראל. בתחום החינוך והתרבות, מנהל משרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור' גם את תקציבי היח"צ של מכון ון-ליר, תיאטרון הסמטה, עמותת תעשיידע מייסודה של התאחדות התעשיינים ועוד.

בהתייחסה לזכייה, אמרה מנכל"ית המשרד, ענת שור: "כמי שלמדה חינוך ושימשה בעברה כמורה, אני גאה לחזור לעיסוקי המקצועי מזווית חדשה. עולם החינוך הוא עולם מרתק ואני נרגשת לקחת חלק בעשייה זו שנועדה לקדם את מקצוע ההוראה כפרופסיה חשובה."

מנהלת השיווק של מכללת לוינסקי לחינוך, הדס אסף, התייחסה: "אנו מאחלים הצלחה למשרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור' ומצפים לעבודה משותפת לקידום העשייה החינוכית-אקדמית של המכללה, המטפחת את דור מנהיגי העתיד בתחום ההוראה והחינוך בישראל".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דולפין פרסום ויחסי ציבור.