מפרסם: kanaan - pr
תאריך: 06/03/2018 13:37
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

מחקר גלובלי מגלה כי עסקים מחמיצים צמיחה גבוהה של ההכנסות והרווחים עקב העדר אימוץ נרחב של אג'יליות (Agile) ו- DevOps

CA Technologies הודיעה על תוצאות של מחקר גלובלי, בחסות CA, אשר מצא כי בעוד רוב הארגונים מחויבים לאימוץ מלא של אג'יליות (Agile) ו-DevOps, רבים נאבקים עם אתגרים חשובים ומחמיצים את היתרונות הגדולים שפרקטיקות אלו עשויות להניב לשורה התחתונה.

המחקר, "כיצד Agile ו- DevOps מאפשרים מוכנות וטרנספורמציה דיגיטלית" מצא כי בעוד 75 אחוזים מהנשאלים מכירים בכל שאג'יליות ו-DevOps מביאים להצלחה עסקית משמעותית כאשר הם מיושמים יחדיו, רק אחוז קטן יחסית סבור כי קיים שימוש עקבי, עמוק ונרחב בפרקטיקות אלה, במידה ניכרת.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

המחקר מציג את המאפיינים של Agility Masters (שמונה עשר האחוזים העליונים) –ארגונים שאימצו בצורה מירבית, ומבצעים את רוב, או כמעט כל הדברים הנכונים כדי להפוך את האג'יליות וה-DevOps לחלק חיוני בתפקוד היומיומי. Agility Masters אלו נוטים יותר להשתמש באג'יליות על פני פונקציות שונות בחברה, ולכן סביר שאין זה צירוף מקרים כי צמיחת ההכנסות והרווחים של ארגונים אלו היא 60%, והם בסבירות גבוהה פי 2.4 מעמיתיהם במיינסטרים להגדיל את עסקיהם בשיעור של למעלה מ-20 אחוזים.

"קיים לחץ להפוך את כל חלקי הארגון לגמישים ככל האפשר כאשר הם מגיבים לדרישות המשתנות של הלקוחות, לציפיות המשתמשים, לשינויים הרגולטוריים - וחשוב מכל - להזדמנויות בשוק", אמר איימן סייד, נשיא ומנהל המוצרים הראשי של CA Technologies. "מנהלים עסקיים צריכים להיות אגרסיביים ולפעול לאימוץ אג'יליות ו-DevOps בארגונים שלהם. ההצלחה של עסקיהם תלויה בכך".

המחקר גם מצא כי ארגונים מתמודדים עם אתגרים דומים: תרבות, מיומנויות, השקעה בתכניות ו-leadership alignment. המחקר מדגיש את ההכרה הרווחת כי יישום אג'יליות ו-DevOps לאורך מחזור החיים של התוכנה הוא לא רק עניין של מיומנויות חדשות ודפוסי עבודה. בקרב חלק מהארגונים הדבר דורש גם שינוי משמעותי בחשיבה ובהתנהגות, וביצוע שינויים אלה הוא סוגיה הקשורה לאנשים - גם ברמת המנהלים. סדרי העדיפויות העיקריים לשיפור היעילות שזוהו על ידי המשתתפים במחקר כוללים:

• שיפור התרבות הארגונית כדי לעודד ולתגמל שיתוף פעולה (84%)

• יותר תמיכה ומחויבות של ההנהלה בכל הרמות (82%)

• הדרכה לצוותי IT על שיתוף פעולה ושילוב best practices בעבודה היומיומית (78%) ומשאבים נוספים שיסייעו להם ליישם פרקטיקות אג'יליות ו-DevOps (שבעים ושבעה אחוזים).

• הקלת לחץ הזמן, כך שהצוות יכול ליישם פרקטיקות אג'יליות ו-DevOps (שבעים וארבעה אחוזים).

משתתפים במחקר ציינו כי קשה מאד או מאתגר למצוא אנשי מקצוע המכירים שיטות אג'יליות (68 אחוזים), בעלי ניסיון עם DevOps (שבעים ושבעה אחוזים ) ו / או התנסו בעבודה משותפת חוצת-צוותים (67 אחוזים). הדבר מצביע בבירור על פער במיומנויות ברוב הארגונים, אשר דורש משאבים זמינים, במיוחד הכשרה.

מתודולוגיית הסקר

הסקר המקוון הגלובלי של 1,279 בכירים בתחום ה- IT ובתחום העסקי נערך בחסות CA Technologies על ידי חברת האנליסטים Freeform Dynamics. לבקר התווספו ראיונות טלפוניים עם מנהלים בכירים. פרטים מלאים על מתודולוגיית הסקר ניתן לראות בדו"ח , "כיצד Agile ו- DevOps מאפשרים מוכנות וטרנספורמציה דיגיטלית"

אודות Freeform Dynamics

Freeform Dynamics היא חברת אנליסטים בענף ה- IT. באמצעות מחקר ותובנות, החברה מסייעת לאנשי מקצוע בתחומי ה- IT והעסקים להתעדכן בהתפתחויות הטכנולוגיות האחרונות, ולקבל החלטות מושכלות יותר לגבי השקעות. למידע נוסף: www.freeformdynamics.com

אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) מפתחת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com

הבהרות משפטיות

Copyright © 2,015 CA, Inc.. כל הזכויות שמורות. כל הסימנים המסחריים, השמות מסחריים, סימני שירות, והסמלים המסחריים שקיימת אליהם הפניה במסמך זה שייכים לחברות שלהם בהתאמה.

לפרטים נוספים: דודו כנען, כנען יחסי ציבור, טל' 054-4255307, דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan - pr.