המופעים
המופעים
פסטיבל עין גב 2017
פסטיבל עין גב 2017
תוכניית הפסטיבל
תוכניית הפסטיבל
הודעה לעיתונות

פסטיבל עין גב ה-75 בחול המועד פסח: מחווה ליוצר של 'הללויה' וחגיגת 70 למדינה עם הלהקות הצבאיות

פסטיבל עין גב ה-75 ישמר גם השנה את מעמדו כאירוע הזמר העברי הגדול והוותיק בארץ (2-4 באפריל) * יהורם גאון, ירדנה ארזי, דוד ד'אור, אסף אמדורסקי, אילנית, אניה בוקשטיין, משה פרץ, להקת חלב ודבש (עם הסולנית בת עמק הירדן, לאה לופטין) ועוד רבים וטובים יחגגו 70 למדינה ויעשו כבוד למלחין קובי אשרת, ששירו 'הללויה' נבחר כהמנון הרשמי של חגיגות ה-70 למדינה * את הפסטיבל יחתום חיבור מפתיע: שרל'ה שרון תארח את אריאל זילבר

פסטיבל עין גב ה-75 לזמר עברי יתקיים, כמדי שנה, בחול המועד פסח. הפסטיבל – שהוא אירוע הזמר העברי הגדול והוותיק ביותר בארץ, מושך אליו מדי שנה אלפי אוהבי שירה. גם השנה יהיו על במת הפסטיבל טובי היוצרים והמבצעים בארץ, לצד מנחים מהשורה הראשונה כמו יהורם גאון, נתן דטנר ועוד.

הערב הראשון 2.4
פסטיבל עין גב 2018 יתפרש על פני שלושה ערבי זמר: ב-2 עד ל-4 באפריל. ערב הפתיחה של הפסטיבל, ביום שני ה-2 באפריל, יוקדש למוסיקאי, המלחין והמעבד קובי אושרת. המופע – שאותו ינחה נתן דטנר – יהיה שזור ביצועים חדשים ומרגשים של שיריו שאותם יבצעו אילנית, דוד ד'אור, אסף אמדורסקי, להקת חלב ודבש עם הסולנית לאה לופטין (בת עמק הירדן, אשר גדלה בקיבוץ אפיקים), מאור כהן, חגית יאסו, חבורת הזמר 'קולות ירדן' ועוד.
המנהל המוסיקלי של מופע המחווה לקובי אשרת הוא אילן גלבוע.

הערב השני 3.4
למחרת, יתקיים מופע מרהיב ומושקע במיוחד, "70 שנה למדינה – הלהקות חוזרות". את השירים בערב זה יבצעו יהורם גאון, ירדנה ארזי, משה פרץ, מירי אלוני, ששי קשת, אניה בוקשטיין, דנה אינטרנשונל ועוד רבים וטובים. המנהל המוסיקלי של הערב יהיה: דרור אלכסנדר.

מופע הסיום 4.4.
מסמר הערב החותם את הפסטיבל, ערב שיהיה מורכב רובו ככולו ממבצעים בני עמק הירדן ומתנדבים מהקהל – יהיה הזמר והיוצר אריאל זילבר. את השירה לאורך הערב תוביל שרל'ה שרון, שאגב תקיים ערבי שירה פתוחים גם ביומיים שלפני כן, על הטיילת בחוף עין גב. שרל'ה שרון – ראוי לציין – חוגגת יום הולדת 70 ביחד עם המדינה.

מופעי חוצות עם שרל'ה שרון
על בימת החוצות המרכזית של הפסטיבל , בטיילת של עין גב, יתקיימו בשני ימי הפסטיבל הראשונים (2,3 באפריל) אירועי זמר עם שרל'ה שרון, חבורות זמר ואמנים מקומיים. האירוע – בחינם ויכלול גם השתתפות ושירה של הקהל.

ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום, אמר השבוע: "עין גב בחול המועד פסח כבר הפך כמעט רשמית לוודסטוק של אוהבי הזמר העברי. אין עוד בארץ פסטיבל ותיק, מושקע וגדוש בזמרות וזמרים מוכשרים ומרגשים כמו הפסטיבל שיתקיים השנה, בפעם ה-75, בעין גב. גם השנה נקפיד על הנוכחות של האיכות המקומית - אם זה משה פרץ שהוא טברייני משלנו, לאה לופטין שחוזרת לשורשים שלה בעמק הירדן, או חבורות הזמר של עמק הירדן שמספקות את הצלילים היחודיים, עם ארומה עתיקה המשתבחת עם הזמן".
הפסטיבל יצולם וישודר בערוץ 10 במהלך שידורי "יום העצמאות ה-70 לישראל".
היום השני לפסטיבל, "חגיגת הלקות הצבאיות במלאת 70 לישראל" – יועבר בשידור ישיר בגלי צה"ל.
המפיק והמנהל האמנותי של הפסטיבל הוא קובי סיט מחברת 'אליס תקשורת'.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עמי כברי תהודה ויחסי ציבור.