מפרסם: עדן תקשורת
תאריך: 18/03/2018 11:58
נושא: קריירה
אריאל קנדל קומטקט (יח"צ)
אריאל קנדל קומטקט (יח"צ)
הודעה לעיתונות

מנכ"ל חדש לחברת קומטקט

אריאל קנדל מונה למנכ"ל קומטקט במקומו של שי פלטי. קומטקט היא חברת בת של אירונאוטיקס המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות תקשורת לתעשיות ביטחוניות, יישומים מסחריים, לקוחות צבאיים וגופי ביטחון בישראל ובעולם.

קנדל (43) כיהן טרם מינויו כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, וסמנכ"ל תכניות ומוצרים בקומטקט. לפני כן שימש כסמנכ"ל פיתוח ותפעול בחברת יוויז'ין איר.

אריאל קנדל: "אני מודה על האמון שניתן בי וגאה לעמוד בראש החברה שבה כיהנתי בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל. כבר היום מערכות התקשורת של קומטקט מותקנות על רבים מהמל"טים הפעילים בישראל, ועל פלטפורמות נוספות, מאוישות ובלתי מאוישות בעשרות מדינות. אני מכיר היטב את צוות העובדים המצוין של החברה ואין לי ספק שבעזרתם החברה תמשיך להתרחב ולספק את פתרונות התקשורת המתקדמים ביותר ללקוחות צבאיים בכל רחבי העולם".

עמוס מתן, מנכ"ל קבוצת אירונאוטיקס, חברת האם של קומטקט: "הבחירה באריאל קנדל הייתה טבעית, משום שהוא מכיר היטב את החברה וגם בהיותו סמנכ"ל התבלט ביכולותיו. אני סמוך ובטוח כי אריאל ימשיך להוביל את קומטקט בהצלחה ואני רוצה להודות ולאחל בהצלחה לשי פלטי שכיהן כמנכ"ל קומטקט בשש השנים האחרונות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדן תקשורת.