מפרסם: אור תקשורת ופרסום
תאריך: 19/03/2018 13:26
נושא: מוניציפלי
הודעה לעיתונות

קמפיין הדסטארט לאור מרוני - המועמדת לראשות מועצת שלומי

== אור מרוני, המועמדת העצמאית לראשות מועצת שלומי, יצאה ביום שני האחרון (19/03/18), בקמפיין הדסטארט במטרה לממן את המירוץ לראשות המועצה. ==

ביום שני האחרון, פרסמה אור מרוני את קמפיין ההדסטארט שלה ברחבי הרשת החברתית. מרוני, המתמודדת ברשימה עצמאית לראשות מועצת שלומי, הסבירה את הצעד ברצונה לשמור על עצמאות כלכלית ויושרה, בבואה להיבחר על ידי תושבי שלומי.

"יכולתי לקבל מימון מבעלי עניין ומבעלי ממון משלומי ומהסביבה", אומרת אור מרוני, "אבל אם יש טענה אחת שמושמעת על ידי התושבים בשיחות איתי - זו הטענה לשחיתות במועצה. אין לי מושג אם יש בסיס לטענה זו, אבל אני יודעת שכשאני מציעה לתושבי שלומי אלטרנטיבה - היא חייבת להיאמר ולהיראות. אני חייבת להגיע לבחירות הללו כששמץ של רבב לא ידבק בי. כך אני מתכוונת להיבחר וכך אני מתכוונת לפעול אחר כך כראשת מועצת שלומי".

הקמפיין המתנהל תחת השם: "אור מרוני - לראשות שלומי", מבקש לזכות בתמיכה בגובה של 70,000 ש"ח מהציבור הרחב.

"לא מספיק להתלונן", אומרת אור, "מי שרוצים שינוי חייבים לייצר אותו. אני קוראת לאנשי שלומי לחבור אליי, לתמוך בקמפיין שלי ואפילו אם מדובר ב-50 ש"ח לאדם. רק יחד נצליח להביא שינוי לשלומי".

כתובת הקמפיין: https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=26390

על אור מרוני:
שמי אור מרוני, אני בת 51, תושבת היישוב שלומי שבגליל המערבי, ואני מתמודדת בבחירות הקרובות על ראשות מועצת שלומי. לפני 20 שנה הקמתי את משרד אור תקשורת ופרסום ולפני 4 שנים הקמתי את יחד - בית הספר לפיתוח משאבים לעמותות. חיי המקצועיים סובבים סביב עמותות הפועלות להעצמת החברה בישראל, אם בניהולן, בייעוץ שאני מעניקה להן או בגיוס כספים בעבורן.

הייתי ממנהיגות הקהילה הלהט"בית, חברת ועד קל"ף במשך שנים והפקתי את מצעד הגאווה הראשון בישראל. אני אשת שמאל ופמיניסטית פעילה כל חיי, ומעולם לא הנחתי לתקרות זכוכית או בטון לעצור אותי, בבואי להילחם על השינויים החברתיים שחיוניים לחברה בישראל. כחלק מפעילותי זו, נלחמתי בשנה האחרונה, על הקמתו של בית משפט נפרד לשיפוט בעבירות מין.

אני מביאה את ההגדרה העצמית שלי אל הפרונט במירוץ. מעולם לא חייתי בארונות ואין לי כוונה להסתתר בהם כעת. אני ההפך ממה שאנשי שלומי התרגלו לראות עד היום, אבל בשוני הזה - אני גם מבטיחה לאנשי היישוב שלי, את השינוי אליו הם כמהים.

לפרטים נוספים:
אור מרוני: 052-5634826

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אור תקשורת ופרסום.