יום פתוח משרד החקלאות. קרדיט צלם:רונן חורש
יום פתוח משרד החקלאות. קרדיט צלם:רונן חורש
הודעה לעיתונות

פסח בגנים הבוטניים – יום גנים בוטניים ארצי

הכניסה חופשית!

הילדים כבר מיצו את הקניון, הסרט או פארק השעשועים ואתם מנסים למצוא אטרקציה חדשה שיכולה גם ללמד משהו?

במהלך חופשת הפסח, יום שלישי, ה- 27.3.2018, משרד החקלאות והגנים הבוטניים בישראל פותחים את כלל הגנים הבוטניים ברחבי הארץ חינם, ומזמינים אתכם לסיורים ולאטרקציות ייחודיות

משרד החקלאות וכלל הגנים הבוטניים ברחבי הארץ פותחים את שערי הגנים הבוטניים לציבור הרחב, חינם, במהלך חופשת פסח (חופשת בתי הספר וגני הילדים), ביום שלישי, 27.3.2018. במהלך היום יתקיימו סיורים ברחבי הגנים, המבקרים ייחשפו לאוצרות טבע ופריחות אביביות של פרחים, סיפורים ואתרים היסטוריים. לצד הסיורים, יוצעו למבקרים מגוון של אטרקציות בשטחי הגן, סדנאות הפקת שמנים ארומתרפיים מפרחים, סדנאות שתילת צמחים, סדנאות יצירה לילדים בכל הגילאים, פינות חי ושלל דוכני אוכל.

בישראל 12 גנים בוטניים בכל רחבי הארץ. כולם ייפתחו את שעריהם, ובכל אחד מהם יעמדו לרשות המבקרים אטרקציות שונות .

בגן בוטניים קיים מגוון רחב של צמחים אקזוטיים ונדירים הגדלים בגן. הגן מזמין את מבקריו להכיר מקרוב את הצמחים, באמצעות שילוט עם מידע, המאפשר זיהוי של הצמח וכן פרטים נוספים ומעניינים אודותיו. כל גן בעל אופי מיוחד וסגנון הייחודי לו ולצמחים הגדלים בו. הגנים הבוטניים משמשים לשימור מיני צמחים ייחודים, אקלום צמחים חדשים, הוראה בתחומי בוטניקה ועוד. בנוסף, בגן בוטני גדלים צמחים המשמשים למטרות מחקר מדעי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- משרד החקלאות ופיתוח הכפר.