מייק גרנדינטי, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה, רדוקסיו
מייק גרנדינטי, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה, רדוקסיו
הודעה לעיתונות

ענקית הביטוחים הגדולה בקנדה BFL Canada בחרה בפתרון של רדוקסיו הישראלית להגנה ואחסון המידע בתשתית הענן שלה

בעידן שבו מתקפות סייבר הפכו לאיום המרכזי של ארגונים ברחבי העולם, בחרה BFL Canada להסתייע בפלטפורמה של חברת האחסון Reduxio, המוכרת בעולם בזכות יכולתה לחזור אחורה בזמן, לצורכי הגנה ושחזור המידע בענן שלה

מייק גרנדינטי, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של רדוקסיו: "הצורך לנהל, לאחסן ולהגן על נתוני היישומים נשאר החלק הקריטי בכל אסטרטגיית IT עסקית. ארגוני IT נמצאים תחת איום מתמיד, ואיום זה נמצא בראש סדר העדיפויות של רדוקסיו שפועלת על מנת להגן על לקוחותיה ועל המידע שברשותם".
11.4.2018 (פ"ת, ישראל): רדוקסיו (Reduxio) הודיעה היום כי השלימה פרויקט הטמעה של מערכות אחסון של חברת רדוקסיו במרכז הדאטה סנטר של חברת השירותים הפיננסיים מהגדולות והוותיקות בקנדה, BFL Canada. המעבר לפתרונות רדוקסיו יאפשר לחברת BFL Canada להשיג תוצאות פורצות דרך בזמן וחיסכון בעלויות כתוצאה מניהול נתונים והתאוששות באמצעות פלטפורמת ניהול האחסון הראשית והמשנית של רדוקסיו. יכולת ה- BackDating שמספקת מערכת ההפעלה TimeOS™ של רדוקסיו, ייאפשרו ל- BFL לחזור מיידית, וללא כל אובדן מידע, לכל נקודה בעבר ברזולוציה של שניה במקרה של טעות אנוש, בעיה באפליקציה או התקפת סייבר, ובפרט התקפת כופר.
חברת BFL Canada, שבסיסה במונטריאול קנדה, היא אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות ביותר בקנדה, עם 19 סניפים ברחבי קנדה. עם יותר מ- 1,000 משתמשים, לחברה מערכת תשתית וירטואלית נרחבת המצריכה תשתית אחסון מתוחכמת, ובו בעת ידידותית למשתמש. מנהלי ה- IT בחברה מתמודדים עם נפח עצום של מידע ואתגרי התאוששות, ולכן החליפו את פלטפורמות האחסון הקודמות במערכת האחסון המתקדמות של רדוקסיו וביכולת ה - BackDating ™ הייחודית שלה.
מול כמות עצומה של עסקאות יומיומיות, המחייבת ביצועי אחסון גבוהים ביותר, פנתה BFL Canada לרדוקסיו הישראלית על מנת שזו תספק עבורה פתרון שיוכל למלא אחר דרישות ניהול ואחסון הנתונים שלה. מאז שהטמיעה את הפלטפורמה של רדוקסיו, חוותה BFL Canada שיפור משמעותי תודות ליכולת של רדוקסיו לספק יכולת אחסון משני ותכונות שחזור מידע מידיות. השדרוג אפשר ליותר ויותר דרגים ניהוליים בחברה בתחום ה- IT להעלות את הפרודוקטיביות של עובדי ה- IT באמצעות הקצאה מאוזנת של משאבים בתוך צוותי ה- IT שלהם.
"על ידי הטמעת מערכת ההפעלה TimeOS ™ ויכולת ה- BackDating ™במגוון אתרי ה-IT של הקונצרן הקנדי, רדוקסיו הוכיחה כי היא מספקת פתרון לחברות אנטרפרייז שיודע לבצע אופטימיזציה גם לניהול המידע המשני של החברה עבור נקודת ההתאוששות ויעדי זמן ההתאוששות", אמר ג'ורג' בארטו, האדריכל הארגוני של BFL Canada ומומחה ארכיטקטורה VMware. "לאחר תהליך POC (הוכחת היתכנות) קפדני, נוכחנו כי הפתרון של רדוקסיו מתאים לצרכים שלנו במונחי RPO ו- RTO (נקודת התאוששות וזמן התאוששות) השואפים לאפס, ומבטיח שימוש נוח במוצר".
נוסף על שיפור הגישה לענן, עובדי BFL Canada נהנו גם הם מהטכנולוגיה של רדוקסיו כשחוו גישה מהירה פי 2 לקבצים תודות לאחסון מבוסס פלאש שהפחית באופן דרמתי את זמן התגובה הממוצע. בנוסף, התקנת פתרון רדוקסיו ארכה פחות מ- 20 דקות ומייד לאחר ההתקנה החלה המערכת בשירות מידע.
לאחר שחוו הצלחה ביישום ובשימוש, המליץ צוות ה- IT של BFL Canada על רדוקסיו לאחת מספקי השירות השותפים שלה, חברת CognoSystems הקנדית.
"הנתונים נותרו בליבה של ענף השירותים הפיננסיים. הצורך לנהל, לאחסן ולהגן על נתוני היישומים נשאר החלק קריטי בכל אסטרטגיית IT עסקית", אמר מייק גרנדינטי, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של רדוקסיו. "אנו גאים על העבודה המשותפת עם הלקוחות שלנו BFL Canada והשותף שלנוCognoSystems , ושמחים על ההכרה בכך שפתרונות ההגנה וניהול המידע של רדוקסיו מספקים עבורם פתרונות יקרי ערך שתורמים ליעילות תפעולית והתאוששות מידית. ארגוני IT נמצאים תחת איום מתמיד, ואיום זה נמצא בראש סדר העדיפויות של רדוקסיו שפועלת על מנת להגן על לקוחותיה ועל המידע שברשותם".
אודות רדוקסיו:
רדוקסיו נוסדה בשנת 2012, ויש לה פעילות ענפה ברחבי העולם עם מטה בסן פרנסיסקו, 10 משרדי מכירות בארה"ב ומשרדי מכירות נוספים בהולנד, צרפת, אנגליה וישראל. החברה מנהלת מרכז למצוינות בפתח תקוה, שם מתבצע המחקר, הפיתוח, העיצוב, הבדיקות, האוטומציה, תמיכת הלקוחות והייצור. גם המכירות מנוהלות ברובן מהמטה הישראלי. החברה מונה למעלה מ- 100 עובדים, כמחציתם בישראל. החברה שילשה בשנה החולפת את המכירות שלה ומתכננת גדילה מהירה גם בשנה הנוכחית.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.