בתמונה נטלי ואקנין וגילי ביגר ורומן ספירקין
בתמונה נטלי ואקנין וגילי ביגר ורומן ספירקין
הודעה לעיתונות

חברת הלן דורון אנגלית מציגה פרויקט התרמה ארצי המעודד קריאה בקרב ילדים ובני נוער

גיבורי העל מגיעים לישראל:
Young Heroes - Readers are Leaders

== חברת הלן דורון אנגלית מציגה פרויקט התרמה ארצי המעודד קריאה בקרב ילדים ובני נוער
==

פרויקט המנהיגות הצעירה הייחודי Young heroes מבית הלן דורון אנגלית, יושק בקרוב בישראל. הפרויקט, שמתקיים השנה בסימן Readers are Leaders, קורא לתלמידי הלן דורון ולכל הילדים בארץ לתרום ספרי קריאה ולהגיע לעמדות התרומה במרכזי הלימוד של הלן דורון בישראל.
במסגרת הפרוייקט, ייאספו ספרי הקריאה ויימסרו אל עמותת ספרי מפתח המפעילה ספריות ניידות בכל רחבי הארץ בישובים בהם אין ספריה נגישה לילדים. כך יהפכו תלמידי הלן דורון ל"גיבורי על" המפיצים את ההנאה שבקריאה לילדים אחרים.
בנוסף, תעמיד חברת 'הלן דורון' לתרומה כ-3,600 ספרי קריאה באנגלית לגיל הרך לטובת המיזם.
להלן דורון עשרות מרכזי לימוד בישראל הממוקמים ב: פתח תקוה, תל אביב, אבן יהודה, אורנית, אלפי מנשה, אשדוד, אשקלון, בנימינה, בת חפר, גבעת שמואל, גבעתיים, הוד השרון, חיפה, חצור, יהוד, יוקנעם עילית, יפו, רמלה, לוד, כוכב יאיר, כפר ורדים, כפר יונה, כרמיאל, באר טוביה, דרום השרון, לב השרון, רעננה, ראשון לציון, קריית אונו, נצרת, נתניה, גני תקוה ובישובים נוספים בהם: דליית אל כרמל, כפר כנא, כפר קרא, ג'לג'וליה, סחנין, אום אל פחם, איעבלין, בית ג'אן.

פרויקט Young Heroes הוקם והושק על ידי חברת הלן דורון בשנה שעברה וזכה להצלחה מיידית ברחבי העולם. מטרת העל של הפרויקט היא להפוך את העולם למקום טוב יותר באמצעות פעולות פשוטות שכל אחד יכול לעשות, בכל גיל. עשרות אלפי תלמידים מאלפי מרכזי הלימוד של הלן דורון בכל רחבי העולם פעלו ביוזמות מקומיות של מעשים טובים לקהילה בה הם נמצאים. נקיון יערות, מעבר לשימוש בשקיות רב פעמיות ואפילו צביעת מעברי חציה ליד בתי ספר ומרכזי ילדים הם חלק קטן מהיוזמות שננקטו והביאו לשיתוף פעולה ותמיכה מצד מנהיגי הקהילה המקומיים ואף מראשי ערים.

הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת קבוצת הלן דורון, מסרה: "אנו מאמינים שגיבור על הוא כל מי שמשתמש ביכולות שלו כדי להפוך את חייהם של האחרים לטובים יותר, לכל אחד מאיתנו קיימות יכולות כאלה – בכל גיל. חשיבות המיזם הזה גדולה מאוד משום שהוא מאפשר לכל ילד ליהנות מחוויית הקריאה ולהיחשף לעולמות חדשים גם כשאין בסביבתו ספריה זמינה. העלאת המודעות לקריאה בקרב ילדים ובני נוער חשובה מאין כמותה ועל כן אני מברכת על שיתוף הפעולה עם עמותת ספרי מפתח".

גילי ביגר, מנכ"ל עמותת ספרי מפתח, הוסיף: "אנו בעמותה שמחים ונרגשים להיות שותפים לפעילות כה מבורכת אשר כל כולה מוקדשת לעידוד קריאה בקרב ילדים ובני נוער. אני מברך על היוזמה של חברת הלן דורון ובטוח כי Readers are Leaders יתרום לשינוי משמעותי בהרגלי הקריאה של הדור הצעיר".

חברת הלן דורון ועובדיה חרטו על דגלם את נושא התרומה לקהילה ולסביבה ופועלים באופן שוטף להפוך את העולם למקום טוב יותר.
קרוב ל-3 מיליון תלמידים ב-35 מדינות ברחבי העולם כבר מדברים אנגלית ברמת שפת אם הודות ללימודים בשיטת הלן דורון. מטה החברה נמצא במשגב שבגליל ומפעיל למעלה מאלף מרכזי לימוד בעולם וכ-140 נקודות לימוד בישראל.

עמותת "ספרי מפתח" (ע"ר) הוקמה בשנת 2006 מתוך מחשבה, כי לעולם הספר יש מרכיב חשוב מאוד בהתפתחותם והשכלתם של ילדים. העמותה משרישה את תרבות הקריאה בישראל על ידי הפעלת ספריות ניידות ביישובים מרוחקים. ספרי מפתח עוסקת בהעמקת הקניית הרגלי קריאה החל מהגיל הרך כערך עליון וכבסיס להצלחה עתידית של דורות ההמשך.

בתמונה מימין לשמאל:
נטלי ואקנין, סמנכ"ל שיווק בקבוצת הלן דורון וגילי ביגר, מנכ"ל העמותה
[
http://helendoron.co.il/]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Connections PR.