הודעה לעיתונות

רחובות נגד אייל גולן - מערכה שנייה: אייל גולן מאיים בתביעת השתקה

הרן יקיר, המתמודד על מושב במועצת רחובות, אוים על ידי אייל גולן בתביעה בשל עצומה שפרסם בפייסבוק וזכתה לתמיכתם של מאות מתושבי העיר, המתנגדים להופעתו של הזמר שנחשד בעבר בניצול מיני של קטינות.

ביום רביעי [2/5/18] קיבל הרן יקיר, מתמודד למועצת עיריית רחובות, מכתב התראה מעורך דינו של אייל גולן הדורש ממנו להסיר עצומה שכתב ופרסם בפייסבוק, ושאם לא יעשה כן תוגש נגדו תביעה על סך 300,000 ₪.

העצומה, שהתפרסמה במוצאי שבת ונחתמה בידי 764 תושבים ועוד כ-100 תומכים חיצוניים, קוראת לעיריית רחובות ולראש העיר רחמים מלול לבטל מופע של הזמר שתוכנן במסגרת אירועי הקיץ.

"לא נסכים שאדם שעל פי החשד ביצע אורגיות עם קטינות שסורסרו בידי אביו יקבל מאות אלפי שקלים מכספי משלם המיסים" כתב הרן בעצומה, והוסיף "אנו סבורים כי לא ניתן לאפשר לו להופיע מעל במות העיר ועל חשבון תושבי העיר כאילו פרשה זו לא קרתה מעולם. אנו דואגים להנחיל לילדינו ערכים של מוסר וכבוד הדדי שאינם עולים בקנה אחד עם מעשיו של הזמר אייל גולן ולפיכך אנו מתנגדים בכל תוקף לתת לו במה ובכך לאפשר לו להוות מודל לחיקוי עבור ילדינו."

כזכור, בשנת 2013 נחקר גולן במשטרה בחשד לבעילת קטינות אסורה בהסכמה, ובהדחת קטינות לשימוש בסמים, ובהמשך אף הודה בפני החוקרים כי התקיימו מעשים מיניים בינו לבין אחת הנערות.
"אני לא נרתע" אומר הרן, "איומים בתביעות סרק לא ימנעו ממני להמשיך בעשיה. אני סמוך ובטוח שרוב רובם של התושבים יסכימו איתי שיש דברים הרבה יותר חשובים להוציא עליהם את כספי המיסים שלנו, כמו ניקיון העיר ותחזוקת הניקוז."

"המופע המתוכנן הוא עלבון לכל אישה וילדה בעיר" הוא מוסיף, "גולן מתנהל באופן שראוי לגינוי, והזמנתה של עיריית רחובות את גולן להופיע על במות העיר מראה לכולנו מה עמדתה בנוגע לזכויות נשים."

לפרטים נוספים: הרן יקיר, טל': 054-5920156

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אור תקשורת ופרסום.