מפרסם: גל תקשורת
תאריך: 13/05/2018 17:06
נושא: מדיה ותקשורת
הודעה לעיתונות

גיים און, נציגת עלי-באבא ל"גל תקשורת"

חברת גיים-און, המייצגת בישראל את קבוצת עלי-באבא הסינית, בחרה ב"גל תקשורת" כחברת יחסי הציבור שתלווה את פעילותה.

גיים און, בבעלות חן סבן, היא נציגת קבוצת עלי-באבא בישראל. בנוסף גיים און מבצעת קורסי הכשרה בתחום האי קומרס, ליווי פעילויות אי-קומרס, איתור ובקרה על יצרנים בסין, ייצור פרייבט לייבלס ועוד.
בחודש יוני תצא מטעם גיים און משלחת מיוחדת לסין שתכלול הכרות ולימוד של תחום האי-קומרס בסין, הכרות עם תרבות העסקים הסינית והרגולציה בסין, מפגש עם קניינים סיניים וביקור במטה חברת עלי-באבא ובקמפוס שלה.

עלי-באבא היא קבוצת פלטפורמות שיווק ומסחר אינטרנטי, הגדולות בעולם ונסחרת בבורסה הסינית. אתרי הקבוצה מרכזים את מרבית הפעילות מסוג זה בעולם וגדולים בהרבה מאמזון, אי-ביי ודומיהם המקבילים. גיים-און בראשותו של המנכ"ל חן סבן, מבצעת בתקופה זו, מהלכים רבי עוצמה הצפויים להעמיק באופן דרמטי את היקף הפעילות הישראלית בחברות של עלי באבא בשנים הקרובות.
גל בייסברג, מנכ"ל החברה: "גיים און ישראל, כנציגת עלי-באבא היא כח פורץ בשוק ה-אי קומרס הישראלי, שהוא פני המסחר הבינלאומי העתידי. אין לי ספק ששיתוף הפעולה יוליד תוצאות מועילות ברמה האסטרטגית והטקטית לארגון בכל הזירות"

"גל תקשורת" ויחסי ציבור בבעלות גל ואלמוג בייסברג, מטפלת בכ 25 לקוחות ובינהם: רשת הסופרמרקטים ויקטורי, כללית רפואה משלימה, חברות נדל"ן כישראמרין וגלובל טאוור, מרכז הבניה הישראלי, ארגון שורשים של "צהר".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גל תקשורת.