הודעה לעיתונות

גאווה ישראלית בתחרות המדיה העולמית ברומא

פרוקטר אנד גמבל ישראל קטפה 5 פרסים בתחרות ה- Festival of Media Global Awards בהם
2 מדליות זהב למותג ג'ילט

הישג ישראלי כביר חסר תקדים בפסטיבל פרסי המדיה העולמי שנערך אמש ברומא: פרוקטר אנד גמבל ישראל וחברת מדיהקום ישראל המובילה את אסטרטגיית המדיה של פרוקטר אנד גמבל בישראל וחברת שטרן אריאלי סער, זכו ב-5 פרסים מתוך 13 קטגוריות בהן היו מועמדים, לקמפיינים עבור המותגים המובילים ג'ילט ופנטן.

פסטיבל המדיה ברומא הינו אירוע הפרסום והמדיה השני בחשיבותו בעולם, לאחר פסטיבל קאן. מדובר בתעשייה המגלגלת על פי ההערכות כ-1 טריליון דולר בשנה. באירוע השתתפו 245 מותגים ודוברים מכל העולם. בין החברות שהתחרו לצד מותגי פרוקטר אנד גמבל: קוקה קולה, BMW, Nike, Sony, Spotify, ועוד.

הקמפיינים הזוכים בתחרות מטעם פרוקטר אנד גמבל ישראל:

• קמפיין Beautiful Length- תרומות שיער לחולות סרטן במסגרת שיתוף פעולה בין מותג מוצרי השיער "פנטן" ועמותת "זכרון מנחם". הקמפיין זכה בפרס הכסף על קטגוריית הקמפיין בעל ההשפעה החברתית הטובה ביותר.

• קמפיין "ג'ילט בייבי פייס"- קמפיין הפרסום האחרון של סכיני הגילוח ג'ילט במסגרתו הוזמנו אבות טריים לוותר על הזקן, עבור חיזוק הקשר את הקשר עם התינוק על ידי מגע ישיר עם עור האב. קמפיין זה בפרס הזהב על השימוש הטוב ביותר בטכנולוגיה ובכסף על השימוש היצירתי ביותר במדיה

• קמפיין I Don’t Roll On Shabbos של ג'ילט במגזר החרדי- קמפיין גרילה תחת הקונספט "לכבד את השבת, לכבד את הבריות", וכלל פעילויות רבות סביב כניסת שבת, זכה בפרס הזהב על קטגוריית הביצוע המקומי הטוב ביותר עבור מותג בינלאומי, ובפרס הכסף על קטגוריית אסטרטגיית התקשורת הטובה ביותר.

ספי צרפתי, ראש הקריאייטיב בפרוקטר ישראל התייחס לזכיות ואמר: " בעזרת השותפים שלנו בישראל, הבנו שיכול להיות לנו פוטנציאל אדיר להיות בין המדינות המובילות ביצירתיות בעולם. קטפנו את כמות הפרסים הגדולה ביותר חמישה קמפיינים של מותגים שונים באותה שנה, מה שמעמיד אותנו כחברה היצירתית ביותר מבין כל המתמודדים בעולם".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.