מפרסם: kanaan - pr
תאריך: 12/06/2018 13:05
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

CA Technologies הכריזה על פתרונות חדשים בתחום המיינפריים

CA Technologies הכריזה על פתרונות חדשים בתחום המיינפריים המספקים אפשרויות חדשות למפעל התוכנה המודרני. הפתרון החדש CA Brightside, וכן שותפות חדשה עם IBM, מסייעים ללקוחות לחדש את תשתית ה- IT שלהם ולהביא לחדשנות במהירות גבוהה יותר. CA Mainframe Resource Intelligence החדש הוא פתרון SaaS המסייע ללקוחות לממש הזדמנויות להחזר השקעה ((ROI עבור המיינפריים, באמצעות הערכה והמלצות לאופטימיזציה של הביצועים.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

השלב הבא של DevOps בתחום המיינפריים

CA ושותפתה יבמ הכריזו על שותפות אסטרטגית לפיתוח ומכירה של שירותים חדשים עבור Cloud Managed Services on z Systems (zCloud) . שותפות זו מאפשרת ללקוחות המסתמכים על המיינפריים לצורך פעילויות עסקיות קריטיות, לגשת בקלות לפיתוח, בדיקות, ניהול אפליקציות ושירותי תאימות לרגולציה במסגרת zCloud . הדבר מאפשר גמישות תפעולית, יעילות וזריזות של צוותי העבודה.
CA Technologies ויבמ יספקו יחדיו פתרונות תוכנה למיינפריים, כולל CA Brightside, הזמין על גבי IBM zCloud ומקל על שילוב המיינפריים ב-DevOps workflows . זהו הפתרון הראשון שנועד להגביר את הפרודוקטיביות של צוותי פיתוח, תוך שימוש בכלי קוד פתוח מוכרים.

"לקוחותינו מאיצים את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם ורבים משלבים את המיינפריים כחלק מהותי מהטרנספורמציה", אמר פיליפ גואידו, המנהל הכללי של שירותי התשתית ב-IBM Global Services. "כדי לסייע ללקוחותינו, יבמ הציגה Cloud Managed Services על z Systems. שירות זה משלב את אבטחת המידע והעוצמה של המיינפריים של יבמ עם הגמישות והסקלאביליות של IBM Cloud. יבמ ו- CA מחויבות להעמיק את תפקידה של הפלטפורמה בטרנספורמציה הדיגיטלית הארגונית".

לקוחות המשתמשים ב-Cloud Managed Services על גבי z Systems יכולים גם למנף כלים של CA כדי לסייע בהפחתת עלויות, פריסה מהירה של אפליקציות ושילוב עם:
- CA Brightside : פיתוח קל של אפליקציות למיינפריים באמצעות כלי קוד פתוח קיימים ו-frameworks כגון Jenkins, Gradle ו-IntelliJ , באמצעות ממשק שורת פקודה (Command Line Interface)
- CA Service Virtualization: בדיקה ושינוי מהירים של אפליקציות והקלה על חברות בביצוע בדיקות בתחום המיינפריים ופיתוח בענן.
- CA Mainframe Operational Intelligence: ניטור אפליקציות בענן והשתלבות בפתרונות קיימים לניהול ביצועים דיגיטליים.
- CA Data Content Discovery: איתור, סיווג והגנה על נתונים כדי להגן על מידע אישי של לקוחות ולסייע בעמידה ברגולציות.

ל-CA ויבמ יש הזדמנות לסייע ללקוחות להתגבר על אתגרי העלויות ההולכות וגדלות של IT ownership, אתגרי האבולוציה כוח העבודה ובעיות אבטחת מידע" אמר גרג לוטקו, המנהל הכללי של תחום המיינפריים ב-CA technologies. "יחד, אנו נותנים לכל חברה הזדמנות לממש ערך גדול יותר בהשקעות שלהם על ידי שילוב האמינות של המיינפריים עם המהירות והזריזות של DevOps".

התוכנה והשירותים זמינים כיום לכל לקוחות IBM Managed Cloud Services for z Systems בצפון אמריקה ויהיו זמינים גלובלית במהלך השנה.

שימוש באוטומציה כדי להאיץ החזר השקעה (ROI) בתחום המיינפריים

CA Mainframe Resource Intelligence הוא פתרון ראשון בענף המסייע במימוש הערך הגבוה ביותר מהשקעות קיימות במיינפריים. הפתרון מאפשר לספק דוחות עם תובנות ברות-פעולה, וצעדים מעשיים להשגת תוצאות עסקיות תוך ימים, במקום חודשים. הפתרון, המבוסס SaaS, מבצע אוטומציה של סריקה ואיסוף של נתונים שונים כדי להעריך ולראות בצורה חזותית חיסכון פוטנציאלי, אופטימיזציה, ותרחישי השקעה. דבר זה הוא בעל השפעה רבה, מאחר שרוב משמעותי (78%( מלקוחות המיינפריים מתכנן להגדיל MIPS ב -10 אחוזים*, אך רובם לא קיבלו כל תקציב או משאבים נוספים כדי לעשות זאת.

*Arcati Yearbook, 2018

אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) מפתחת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com

הבהרות משפטיות

Copyright © 2,015 CA, Inc.. כל הזכויות שמורות. כל הסימנים המסחריים, השמות מסחריים, סימני שירות, והסמלים המסחריים שקיימת אליהם הפניה במסמך זה שייכים לחברות שלהם בהתאמה.

לפרטים נוספים: דודו כנען, כנען יחסי ציבור, טל' 054-4255307, דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan - pr.