מפרסם: kanaan - pr
תאריך: 03/07/2018 16:04
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

CA הכריזה על יכולות חדשות להעצמת Ops, אוטומציה הממוקדת במפתחים, ומניעת Silos של אוטומציה

CA Technologies הודיעה על המהדורה החדשה של פלטפורמת CA Automic One Automation - מערך של מוצרי אוטומציה המספקים אוטומציה חכמה לארגון. המהדורה החדשה מעצימה Ops עם יכולות חדשות לניהול מחזור חיים של כלי אוטומציה, ניהול חכם של נתיב קריטי iתמיכה ב-PostgreSQL. הפלטפורמה גם מאפשרת יכולות של אוטומציית "Shift Left" למפתחים, עם פונקציונליות חדשה של automation-as-code, ומקשרת silos באמצעות שילוב עם CA Workload Automation, CA Continous Delivery Director, וכמו כן כוללת את CA Jarvis לצורך יכולות ניתוח חדשות.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

יישום של אוטומציה כלל ארגונית הוא מרכיב חיוני והכרחי ב-delivery שוטף בכל מפעל תוכנה מודרני. בשוק העולמי של תוכנות לתפעול תשתית, האוטומציה של ה-delivery והאוטומציה של שחרור אפליקציות גדלות באופן משמעותי. גרטנר צופה 11 אחוזים של צמיחה בשוק הכולל של אוטומציית delivery (27 אחוז באוטומציית שחרור אפליקציות) בשנת 2017 1).

העצמת יחידות מחשב בעזרת אוטומציה רבת עוצמה

סל מוצרי האוטומציה של CA מאפשר לצייד את יחידות המחשב בכלים הדרושים להן כדי לעבור מאוטומציה מזדמנת לאוטומציה סיסטמתית, תוך מתן מענה לצרכי הלקוח על-ידי איחוד ה-silos של האוטומציה, ואוטומציה בתהליכי ליבה עסקיים. סל המוצרים, הבנוי על יסודות של אוטומציה חכמה התומכת במערכות לביצוע משימות מורכבות, מאפשר מודעות גבוהה יותר ומבין את ההקשר העסקי כדי לאפשר קבלת החלטות מדויקת ויעילה.

"אדידס מחויבת להיות החברה הטובה ביותר בענף הספורט. במשך מספר שנים, CA Automation עזר להביא לזריזות וגמישות (agility) באפליקציות האינטרנט שלנו שמטרתן להביא לשביעות רצון גבוהה של הלקוח" אמר רוברט לנץ, ארכיטקט פתרונות אוטומציית תהליכים באדידס. "התוצאה היא שאנו מסוגלים לענות על הביקוש של הלקוחות, במיוחד במהלך אירועים בינלאומיים . לדוגמא - עיצוב מחדש של תהליך חידוש המלאי באמצעות CA Automation (Automic). באמצעות קישור silos האוטומציה שלנו לפלטפורמה אחת בעזרת CA Automation ושיפור תהליכים באמצעות אוטומציה, צמצמנו ב-95 אחוזים את המאמצים הידניים. הפונקציונליות החדשה של CA Automation משפרת את חוויית הפתרון שלנו, כך שאנו יכולים לשרת את הצרכים העסקיים של אדידס ואת לקוחותינו בצורה טובה יותר".

אוטומציה חכמה

שלא כמו פתרונות אחרים בשוק, פלטפורמת CA Automic One Automation כוללת חבילת מוצרים הפועלים בפלטפורמה אחודה אחת. ארגונים יכולים בקלות לעקוב, לבצע אוטומציה ולהאיץ את כל תהליך ה-delivery – החל מפיתוח, דרך תשתית, ועד לבדיקות ושחרור.

התכונות והיתרונות המעודכנים של CA Automic כוללים:

• העצמת Ops לצורך delivery מהירה יותר: יכולות אוטומציה חכמות מודרניות ל"תזמור" תהליכים עסקיים ושרשרת כלים מלאה ל-delivery שוטף. עתה, התפעול יכול לשרת את הצרכים של הלקוחות ולהאיץ את זמן היציאה לשוק.

• יכולות לאוטומציית "Shift-Left" מתקדמות למפתחים: תכונות של Automation-as-Code כדי לשפר את התפוקה והחדשנות באוטומציה של כלים ל-delivery שוטף. מפתחים יכולים להתמקד בקידוד על מנת לשפר את חוויית הלקוח, במקום משימות תפעוליות הדורשות זמן רב.

• קישור silos של אוטומציה: שילוב בין CA Workload Automation לבין CA Continuous Delivery Director, בתוספת שילוב של אנליטיקה עם CA Jarvis. ארגונים יכולים להרחיב את מדיניות האוטומציה שלהם לתחומים חדשים, תוך שמירה על ההשקעות הנוכחיות והידע הקיים לגבי טכנולוגיות קיימות.

CA Technologies מציעה מגוון רחב של מוצרי אוטומציה, המאפשרים למפעל התוכנה המודרני להאיץ טרנספורמציה עסקית ולהעצים delivery של אפליקציות מודרניות. CA Automic One Automation משתלבת בצורה חלקה עם מערכות ומשאבי IT קיימים, ומאפשרת לעסקים להאריך את החיים של ההשקעות הנוכחיות שלהם.

"האוטומציה הכלל-ארגונית הופכת לדרישה עבור עסקים המעוניינים לשגשג בכלכלה הדיגיטלית המונעת על-ידי נתונים", אמר אשוק רדי, המנהל הכללי של קבוצת ה-DevOps ב- CA Technologies. "עד כה, CA היא ספקית האוטומציה היחידה המספקת אוטומציה חכמה כדי לענות על דרישות ה-DevOps, על מנת להפוך למפעלי תוכנה מודרניים".

1) Gartner, Inc., Forecast: Enterprise Infrastructure Software,Worldwide, 2016-2022 1Q18 Update,Terilyn Palanca, et al., 16 April 2018

אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) מפתחת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com

הבהרות משפטיות

Copyright © 2,015 CA, Inc.. כל הזכויות שמורות. כל הסימנים המסחריים, השמות מסחריים, סימני שירות, והסמלים המסחריים שקיימת אליהם הפניה במסמך זה שייכים לחברות שלהם בהתאמה.

לפרטים נוספים: דודו כנען. כנען יחסי ציבור, טל' 054-4255307, דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan - pr.