מערכת שוק טייפ קרדיט צילום רומן ספרונוב
מערכת שוק טייפ קרדיט צילום רומן ספרונוב
התקנת המערכת בשטח צילום מארק רינוואל
התקנת המערכת בשטח צילום מארק רינוואל
הודעה לעיתונות

יונת שלום, (ולא להתראות) - הקץ ליונים המטרידות - שוק טייפ מערכת חשמלית חכמה להרחקת יונים ובעלי כנף

כשהיונים בביתו טרדו את מנוחתו, ופתרון יעיל לא היה בנמצא, מצא רון שדות ממושב אניעם ברמת הגולן, דווקא בארה"ב את שוק טייפ, (Shock-tape) מערכת חשמלית חכמה ויעילה ביותר להרחקת יונים ובעלי כנף. מאז הוא לא רק מרוצה ממנה בביתו, אלא גם החל ליצרה, ולשווקה כאן בישראל.

מסתבר ששליש מאוכלוסית העולם סובל מבעיית יונים טורדניות בביתו. בדיוק לתופעה המטרידה הזו הומצא פטנט אמריקאי יעיל ביותר שנמצא עד כה.
שוק טייפ (Shock-tape), הינה מערכת חשמלית חכמה ביותר להרחקת יונים ובעלי כנף אחרים לצמיתות. רון שדות היבואן והיצרן הרשמי בישראל שרכש את הזכויות על הפטנט האמריקאי, ממושב אניעם ברמת הגולן, סבל בעצמו במשך שנים מיונים שקיננו אצלו במרפסת, וטרדו את מנוחתו. הוא סבל מהלשלשת, מלכלוך, מקינון ודגירה, ואפילו מכינים שמזיקות לבריאות האדם. הוא ניסה את כל הפתרונות שמוצעים היום בשוק הישראלי כמו: דוקרנים, רשתות, בקבוקי מים, קולות של ציפורים, בובות של עורבים, אך תמיד ללא הצלחה. כשלא מצא בארץ פנה לחו"ל, לארה"ב. שם הוא מצא את שוק טייפ והחל לנסות אותה בביתו. מאז שרכש אותה ועד היום ביתו נקי מיונים. כשהבין שהיא אכן יעילה ומציעה 100% הצלחה, החליט לייבאה, ובהמשך אף לרכוש זכויות לייצרה, ולשווקה בישראל. שוק טייפ, המערכת החשמלית שמבטיחה הרחקת יונים לצמיתות מגיעה בערכה שכוללת בתוכה: 10 מטרים של פס דבק שקוף, עליו מוטבעים שני פסי אלומיניום שדרכם עובר הזרם החשמלי, ספק כוח, 8 מטר כבל חשמל, 10 מחברים, מדבקות אזהרה, הוראות התקנה ובטיחות בשפה העברית, ומד זרם דיגיטלי. ההתקנה פשוטה ביותר וכול אחד יכול לעשות זאת בעצמו, בלבד שזה יהיה בטיחותי. את סרט ההדבקה הגמיש שנדבק לכל משטח ומתאים לכול מזג אוויר מדביקים במקום בו היונים נמצאות. (גגות רעפים, אדני חלונות, פרגולות, מעקות, מרפסות ועוד). ברגע שהיונה נוגעת בפס היא מקבלת זרם חשמלי חלש מאוד, שמבריח אותה מיד מהמקום, ויוצר אצלה דחייה לשוב בחזרה לאותו המקום. המערכת הינה אסתטית, ובעיקר הומנית, ואינה פוגעת בשום צורה ביונה ובבעל הכנף. המערכת הוכחה כ – 100% יעילה בפתרון הבעיה, והיא מרחיקה את היונים לצמיתות. ישנה אפשרות להזמין התקנה ע"י אנשים שעברו הכשרה מקצועית מיוחדת. מחיר הערכה: 630 שקלים. ניתן לרוכשה גם באתר: www.shock-tape.co.il.

שוק טייפ – מערכת חכמה להרחקת יונים, מיוצרת ע"י מחץ מרחיקי ציפורים בע"מ, מושב אניעם, רמת הגולן, טל': 0546780182; 0525870570;
לרכישה באתר: www.shock-tape.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מזי וורצל יחסי ציבור.