מפרסם: kanaan - pr
תאריך: 18/07/2018 08:46
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

CA Technologies הוצבה ע"י גרטנר בריבוע החברות המובילות של ריבוע הקסם בתחום Project Portfolio Management

CA Technologies הוצבה ע"י גרטנר בריבוע החברות המובילות של ריבוע הקסם בתחוםProject Portfolio Management* זו השנה השנייה ברציפות. הערכת הדו"ח הינה על סמך יכולת הביצוע ושלמות החזון של CA. המוצר (CA Project & Portfolio Management (CA PPM היה חלק מהערכת החברה.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

"עסקים היום מחפשים דרכים חדשות להביא חדשנות לשוק. כל מפעל תוכנה מודרני חייב לעבוד מהר יותר, לפעול בצורה חכמה יותר ולהישאר קשוב לצרכי הלקוחות. מה שמפריד בין הזוכים לבין השאר הוא כיצד מתוכננת החדשנות, כיצד מתקבלות החלטות בתחום ההשקעות, ועד כמה מהר הופכת החדשנות לערך עבור הלקוחות" אמר סוריא פנדיטי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של CA Technologies. "באמצעות היכולות היחודיות של CA PPM בתחום התכנון של מפת דרכים אסטרטגית, אנו מעצימים כיום עסקים להקדים את מתחריהם באמצעות חדשנות וניצול הזדמנויות שוק חדשות. אנו שמחים על המשך מיצובה של CA Technologies כחברה מובילה בריבוע הקסם".

המהדורה החדשה של CA PPM מציעה את היכולות היחידות בענף לביצוע מפת דרכים בתחום ההשקעות הארגוניות, המיועדות לתמוך בפרקטיקות תכנון איטרטיביות ושיתופיות בארגון המודרני. יכולות התכנון מאפשרות למנהלים עסקיים לבצע התאמה טובה יותר בין יעדים עסקיים להשקעות, ומאפשרות להם ליצור ולהתאים את אסטרטגיית ההשקעה שלהם תוך נראות (visibility) של היוזמות שלהם ברחבי הפורטפוליו. התמקדות במודרניזציה של ה-Project Management Office כדי לנצל הזדמנויות חדשות, מסייעת למקסם משאבים, ולספק ערך במהירות גבוהה יותר.

מידע נוסף על פתרונות ה- Project and Portfolio Management ניתן למצוא בקישור https://www.ca.com/us/products/ca-project-portfolio-management.html

ניתן לקבל העתק של הדו"ח המלא של גרטנר בקישור
https://www.ca.com/us/collateral/industry-analyst-report/gartner-magic-quadrant-project-portfolio-management-worldwide.html

*Gartner, Inc., “Magic Quadrant for Project Portfolio Management, Worldwide,” Daniel B. Stang, Matt Light, May 29, 2018.

**Gartner, Inc., “Magic Quadrant for Magic Quadrant for Integrated IT Portfolio Analysis Applications,” Daniel B. Stang, Stefan Van Der Zijden, November 27, 2017

גרטנר אינה ממליצה על ספק, מוצר או שירות כלשהו המתואר בפרסומי המחקר שלה, ואינה מייעצת למשתמשים בטכנולוגיה לבחור רק אותם ספקים בעלי הדירוג הגבוה ביותר או ציון אחר. פרסומי המחקר של גרטנר מורכבים מהדעות של ארגון המחקר של גרטנר ואינם צריכים להתפרש כהצהרות עובדה (statements of facts) . גרטנר מסירה מעצמה כל אחריות, מפורשת או משתמעת, ביחס למחקר זה, לרבות אחריות לסחירות או להתאמה למטרה מסוימת.

אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) מפתחת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com
הבהרות משפטיות

Copyright © 2,015 CA, Inc.. כל הזכויות שמורות. כל הסימנים המסחריים, השמות מסחריים, סימני שירות, והסמלים המסחריים שקיימת אליהם הפניה במסמך זה שייכים לחברות שלהם בהתאמה.

לפרטים נוספים: דודו כנען. כנען יחסי ציבור, טל' 054-4255307, דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan - pr.