בתמונה - ד"ר וונג צ'נגלו, נשיא הנדסת תכנה בקבוצת וואווי (קרדיט: וואווי)
בתמונה - ד"ר וונג צ'נגלו, נשיא הנדסת תכנה בקבוצת וואווי (קרדיט: וואווי)
הודעה לעיתונות

וואווי משיקה את ממשק המשתמש 9.0 EMUI המבוסס על גרסת אנדרואיד 9 פאי

ההרשמה לגרסת הבטה של מערכת ההפעלה פתוחה כעת

ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי (Huawei) מודיעה על השקת מערכת ממשק המשתמש EMUI 9.0, מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד 9 פאי. ה-EMUI 9.0 מציעה חוויית משתמש איכותית, הנתמכת על ידי ממשק אינטואיטיבי ותוכנות עשירות. ה- EMUI 9.0 נמצאת כעת בשלב הבטא, ופתוחה כעת לרישום. תוכנות נוספות ייחודיות למערכת ההפעלה יושקו ביחד עם מכשיר הדגל Mate 20.

מערכת ממשק המשתמש החדשה של וואווי תוכננה לשימוש אינטואיטיבי ובשילוב עם ביצועי העל של המעבד החדש מבית וואווי, Kirin 980, מערכת ההפעלה EMUI 9.0 יעילה מתמיד. המערכת פועלת במהירות הגבוהה ב- 12.9% מקודמותיה ותומכת בזמני הפעלה מהירים יותר של אפליקציות. לדוגמא, את אפליקציית אינסטגרם פותחת ב- 12% מהר יותר ואת אפליקציית ספוטיפיי ב-11%.

ד"ר וונג צ'נגלו, נשיא הנדסת תכנה בקבוצת וואווי, אמר: "אנו שמחים על השותפות הקרובה עם חברת גוגל, בהיותנו אחת מהחברות הראשונות להשיק מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד פאי. פיתחנו את מערכת הממשק החדשה כדח לענות על הצורך בחוויית משתמש טובה יותר ללקוחותינו, שהעידו כי הם חווים תסכול כלפי מערכות הפעלה מסובכות מחד ועומס על המכשירים שנובע מריבוי אפליקציות. ה- EMUI 9.0 נוצרה מתוך רצון ליצור מערכת מהנה, מהירה, ופשוטה לשימוש. כל שינוי, החל מהגדרות המכשיר ועד אופטימיזציה של ביצועים נועדו להבטיח מהירות ונוחות שימוש".

מערכת ממשק המשתמש EMUI 9.0 מצוידת בטכנולוגיית עיבוד גרפי מתקדמת מסוג GPU Turbo 2.0, שכעת תומכת גם במשחקים המצריכים ביצועים חזקים יותר. גרסה זו של המערכת מאפשרת אופטימיזציה של עומסי עבודה ונותנת למכשיר יכולת שיפור ביצועים בזמן אמת, תוך חיסכון באנרגיה. פתרון זה גם משפר תחומים אחרים, מלבד גיימינג, החיוניים לחוויית המשתמש, כמו תגובתיות מסך המגע, חיבוריות רשת ועוד.

בנוסף, ה- EMUI 9.0 מצוידת בתכונת ה-HiVision, המאפשרת למצלמה לזהות נקודות ציון ויצירות אמנות מפורסמות, ובשילוב עם מערכות בינה מלאכותית מציגות למשתמש מידע על המכשיר. מערכת ההפעלה החדשה מגיעה עם מערכת אבטחה משוכללת, בה יוכלו המשתמשים לאחסן סיסמאות, טביעות אצבע ומידע זיהוי פנים בצורה מאובטחת ומוצפנת.

תכונה נוספת במערכת ההפעלה קשורה ב- "רווחה דיגיטלית" (Digital Wellbeing) - מערכת ממשק המשתמש כוללת לוח מחוונים חדש, המאפשר מעקב אחר מדדי השימוש באפליקציות השונות ומאפשר למשתמשים לקבוע מכסת שימוש עבור כל אפליקציה.

אודות Huawei
חברת Huawei היא ספקית עולמית מובילה של פתרונות וציוד תשתית לרשתות הסלולר (ICT). בשנת 2009 החלה לייצר גם מכשירי סלולר הנושאים את שם המותג וכיום היא עומדת מאחורי פתרונות הקצה המתקדמים ביותר בשוק, סמארטפונים, שעונים חכמים, רשתות תקשורת, רשתות ארגוניות, התקנים ומחשוב ענן. וואווי מדורגת במקום הראשון בעולם בתחום התשתיות הסלולריות ובמקום השלישי בתחום מכירת מכשירים סלולריים בעולם עם הכנסות של 60 מיליארד דולר בשנה. וואווי משווקת מוצריה ושירותיה בלמעלה מ- 170 מדינות ואזורים, המשרתים למעלה משליש מאוכלוסיית העולם. החברה מעסיקה למעלה מ- 170 אלף עובדים ובכך מסייעת בבניית עולם טוב יותר.

המותג וואווי פרץ לראשונה בישראל בשנת 2015 עם השקתו בארץ של המכשיר Huawei P8. ביוני 2018, החזיקה וואווי בנתח שוק של כ- 3.9% משוק המובייל בישראל.

לפרטים נוספים: אייטם מדיה יחסי ציבור – צח ברקן, 052-6227526

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.