הודעה לעיתונות

לקוח חדש למחלקה המסחרית ציבורית באייזנברג אליאש : קבוצת אבנון HLS

מחלקה המסחרית-ציבורית במשרדנו אייזנברג-אליאש החלה לעבוד עם קבוצת אבנון HLS העוסקת בין היתר בתחומי התעשייה הביטחונית והטכנולוגיה

קבוצת אבנון הוקמה על ידי תומר אבנון. הקבוצה, המונה כיום 12 חברות, ביניהן חברת התערוכות ISDEF, הינה ספקית של פתרונות כוללים בתחום ביטחון הציבור: ממשלות, סוכנויות HLS, משטרה ויחידות מיוחדות. בשילוב הידע, הטכנולוגיות, הציוד המתקדם והניסיון שצברה הקבוצה, מספקת הקבוצה אמצעים מבצעיים וטקטיים המסייעים ללקוחותיה להכין, לצפות, להרתיע ולהגיב לאיומים בטחונים רבים.

הגישה של קבוצת אבנון לביטחון לאומי ולהגנה על אנשים, שמה דגש על מתן פתרונות המאפשרים לממשלות ולמנהיגים ליצור תחושה של בטחון ציבור בתחומי המדינה, באזורים אורבאניים, ובכלל. כל אחת מהחברות בקבוצת אבנון הוקמה על מנת ליצור סינרגיה ייחודית ולהרחיב את הפתרונות הכוללים שמספקת הקבוצה, כגון: טכנולוגיות סייבר, פתרונות לאיומי רחפנים, פתרונות לאבטחת מולדת, ערים בטוחות וניהול אסונות. החברה פועלת במטרה לתת למוסדות החוק את הציוד והטכנולוגיה העדכניים ביותר. בעוד שלכל אחת מהחברות יש מגוון מוצרים רחב ביותר, הציר המשותף לכולם – הוא ביטחון לאומי והגנה על אזרחים ותושבים.

לקוחות נוספים רלוונטיים בתחום פעילות זה או משיק לו במחלקתנו:

המרכז למחקר סייבר באוניברסיטת ת"א - עוסק במחקרי סייבר בינתחומיים לצד מגוון פעילויות בעלות פרופיל גבוה ברחבי העולם, לרבות הרצאות, כנסים, ימי עיון וסדנאות בהשתתפות מומחי סייבר מקומיים ובינלאומיים. עורך את שבוע הסייבר הלאומי מידי שנה בשיתוף משרד רוה"מ השנה ייערך בסוף חודש יוני 2019. במרכז כ250 חוקרים העוסקים במגוון רחב מאוד של תחומים בהם- ביטחון סייבר, סייבר ומשפט, רגולציה וסייבר, GDPR, סייבר וריגול מדינתי, רשתות חברתיות וסייבר ועוד.

חברת סיימוטיב- מספקת פתרונות סייבר בתחום הרכב, בראשה עומד ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייזנברג-אליאש קשרי משקיעים ויחסי ציבור.