מפרסם: ריבלין תקשורת המונים
תאריך: 07/11/2018 12:33
נושא: אקטואליה
הודעה לעיתונות

"רדיו ארץ" בפודקאסט על ליל הבדולח, שיצוין בעולם ביום שבת

הסכת (פודקאסט) מיוחד על ליל הבדולח, עלה הבוקר, יום רביעי, ב"רדיו ארץ". ביום שישי הקרוב, תשעה בנובמבר 2018, יצויין בישראל ובעולם מלאת שמונים שנה לפוגרום היהודים הנורא ביותר שהתרחש בעת החדשה, עד אז, והיווה את ציון הדרך המשמעותי לשואה. "רדיו ארץ" תחנת רדיו הפועלת במרחב הדיגיטלי, הוקמה בידי אחדים מיוצאי רשות השידור, בראשם בכיר קול ישראל לשעבר, יוסי הדר.

ההסכת על ליל הבדולח יפתח סדרת הסכתים בנושא השואה, שתימשך עד לחודש ספטמבר 2019 אז יציין העולם שמונים שנה לפרוץ השואה. ההסכתים (פודקאסטים) משודרים תחת הכותרת "15 דקות" באתר המרשתת של "רדיו ארץ".

על הסיבות לפרוץ ליל הבדולח, על תוצאותיו הקשות, על האינטריגות בין הבכירים שהיו צמודים להיטלר שהאיצו את פרוץ הפוגרום הנורא, על תיאוריות הקשר הרבות שנפוצו סביב הלילה הקשה שמגיעות אפילו עד חוף ימה של תל-אביב ולתעלומה ישראלית שקיימת עד היום, וכן לשאלה עד כמה היטלר בעצמו היה מעורב בלילה הנורא. כל זאת ועוד בהסכת ליל הבדולח ברדיו ארץ (לינק מצורף להלן). את ההסכת כתב וקרא, יוסי ריבלין, מדריך "יד ושם", ושדר בתחנה ("מועדון סיפרות").
עוד בין שדרי התחנה יניב מורוזובסקי, נאווה קור-בודק, יוסי הדר, מור כצמן, נחום חבר, אלברט גבאי, נירית צוק ועוד, בין אנשי ההסכתים בתחנה: פרופ' אסא כשר, ד"ר מרדכי נאור, ד"ר מוטי קידר, דורון קורן, ירין קימור, פרופ' אביבה קורן ועוד.

הסכת ליל הבדולח ברדיו ארץ: https://eretz.fm/leil_habdolah_071118/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ריבלין תקשורת המונים.