מפרסם: GAL MOMC - conversation agency
תאריך: 08/11/2018 10:35
נושא: מדיה ותקשורת
אלמוג בייסברג
אלמוג בייסברג
גל בייסברג
גל בייסברג
הודעה לעיתונות

בהשקעה של מיליון ש': סוכנות מסר ראשונה בישראל

האסטרטג גל בייסברג: "המציאות כיום היא ג'ונגל. מנכלים ומנהלי שיווק יודעים שאין יותר יחצ כמו פעם. המודלים הישנים מתו. רק יכולת מקצועית לנהל את כלל החזיתות השיווקיות בסינרגיה תחת גג אחד ובשליטה תנצח"

ביטוי ראשון בישראל, לשינוי העולמי העובר על ענף יחסי הציבור: בהשקעה של קרוב למליון שקלים, גיוס צוות בכיר ועם תפישת עולם חדשנית, משיקים אלמוג וגל בייסברג את סוכנות המסר הראשונה בישראל.
גל בייסברג, הוא אסטרטג פוליטי ושיווקי שעם לקוחותיו נמנים ראשי ערים וחברות משמעותיות במשק כמו רשת ויקטורי, כללית סמייל ומרכז הבניה הישראלי.

בעבר, התמקד ענף יחסי הציבור בעיקר בייזום ידיעות וכתבות וקידומם אל מול כתבים ועורכים במדיה המסורתית. חברות וארגונים הסתפקו במתן רטיינרים (תשלומים חודשיים) של כמה אלפי שקלים, לאנשי יחסי הציבור והשקיעו משאבים רבים בפרסום ישיר. השינויים במודל העסקי של המדיה והתפתחות האינטרנט והרשתות החברתיות, טלטלו את עולם יחסי הציבור בכל העולם וחייבו את החברות להשקיע משאבים רבים יותר במגוון פלטפורמות חדשות תוך שינוי המודל.

"הנתונים מציגים תמונה חד משמעית" מסביר גל בייסברג" לדוגמא, על פי אי-מרקטר, קיימת עליה של 87% באימוץ משפיעני רשת. בבתי ספר לתקשורת בעולם מציגים מחקרים לפיהם ההשפעה על הצרכן מורכבת מנדבכים רבים והיא מתוחכמת בהרבה מבעבר. בפורבס התפרסם כי מקורות האמינות של הצרכן כיום הם חברים ברשת, מאמרי תוכן באתרים וביקורות. זהו עולם של אסטרטגים"

"שיח ערני ברשתות חברתיות, מדיה שפועלת סביב השעון ולקוחות עם מודעות יוצרים מציאות שהיא כמעט ג'ונגל. אתה חייב שליטה מקסימלית וסינרגטית בכל הכלים שלך וכל דבר כמעט הופך בעצמו לכלי שיווקי" מחדד בייסברג "מנכלים ומנהלי שיווק יודעים שהמודלים הישנים מתו. לא מדובר באוסף אקלקטי של קבלנים או ספקים. רק יכולת מקצועית לנהל את כלל החזיתות השיווקיות תנצח וזה מה שאנו מציעים. הכרחי לדבר באותה שפה אצל אנשי המכירות, הדיגיטל , היח"צ והפרסום. וחייבים להיות עם אצבע על הדופק בלי הפסקה כדי להצליח מחד ולמנוע משברים מנגד".

סוכנות המסר gal momc, תתמקד בפיתוח אסטרטגיה, חידוד וזיקוק המסר של הלקוח, הצפנתו וניהול הפצתו כמו גם השיח במגוון הפלטפורמות התקשורתיות באופן סינרגטי תחת גג אחד- מתקשורת המונים ועד מדיה חברתית ודיגיטלית, מקידום מכירות בשטח ועד קמפיין גרילה ובאמצעות שיטות עבודה ייחודיות תוך שימוש בכלים חדשניים. לצורך כך, פותחו בשנתיים האחרונות יכולת מחקר, סטודיו, מערך הפקה ועריכת וידאו, יחידת דיגיטל, קריאייטיב. חברת יחסי הציבור שבבעלותם תתמזג לתוך הפעילות החדשה.

האחים גל ואלמוג בייסברג יזמים מזה למעלה מעשור. ב 8 השנים האחרונות, היתה החברה שבבעלותם שותפה לתהליכים תקשורתיים בחברות וארגונים רבים בנדל"ן, כלכלה, מסחר, תעשיה, מוניציפלי, תרבות וסגנון חיים. בניהם עירית רחובות, קרן ידידות טורונטו וקבוצת צוות 3.

הסוכנות תמזג את פעילות יחסי הציבור עם שאר התחומים המקצועיים על מנת ליצור יכולת לנהל ולהוביל מערך תקשורתי שלם של הלקוח בכל הערוצים, מתוך אמונה שזה הדבר המתבקש לעשות במציאות התקשורתית על מנת לבנות ארגון חזק ובולט בשטח.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- GAL MOMC - conversation agency.