הספר "האיש שלא היה שם" מאת אולגה זדורוב
הספר "האיש שלא היה שם" מאת אולגה זדורוב
הלוגו של "גלילי תקשורת שעושה גלים"
הלוגו של "גלילי תקשורת שעושה גלים"
אולגה זדורוב עם ספרה החדש, צילום יהורם גלילי
אולגה זדורוב עם ספרה החדש, צילום יהורם גלילי
הודעה לעיתונות

הספר "האיש שלא היה שם" מאת אולגה זדורוב בהוצאת "איפבליש" נכנס לרשימת רבי המכר של רשתות הספרים הגדולות

את קמפיין יחסי הציבור לספרה החדש של אולגה זדורוב מנהל משרד היח"צ "גלילי תקשורת שעושה גלים". בספר חושפת זדורוב ממצאים ועדויות שלא נחקרו וסימנים נוספים, המעידים על כך שלמרות שלא נמצאה שום ראיה הקושרת את בעלה לביצוע הפשע ולזירת הרצח עצמה – הוא הורשע ונשלח למאסר עולם

בסופ"ש האחרון נכנס הספר האיש שלא היה שם (בהוצאת איפבליש), מאת אולגה זדורוב, רעייתו של רומן זדורוב ואם ילדיו, לרשימת רבי המכר של רשתות הספרים הגדולות "צומת ספרים" ו"סטימצקי". את קמפיין יחסי הציבור לספרה החדש של אולגה זדורוב מנהל משרד היח"צ "גלילי תקשורת שעושה גלים" בניהולו של יהורם גלילי, איש תקשורת ותיק, סופר, משורר ועורך, המתמחה, בין היתר, בקמפיינים של יחסי ציבור עבור סופרים, משוררים, מטפלים אלטרנטיביים, מאמנים, מוזיקאים ועורכי דין.

במסגרת קמפיין יחסי הציבור פורסמו עד כה כתבות וראיונות רבים של אולגה זדורוב בערוצי הטלוויזיה השונים, בעיתונות הארצית, באתרי האינטרנט ובתחנות הרדיו.

מאז מעצרו של רומן, נלחמת אולגה זדורוב על חפותו של בעלה, ובספרה החדש (בהוצאת "איפבליש") היא חושפת פרטים דרמטיים מחדרי החקירות, את שיטותיהם המתוחכמות והמניפולטיביות של חוקרי משטרה רודפי פרסום וחסרי מצפון, דברי מומחים בעלי שם עולמי ההופכים את ההרשעה על פיה, ממצאים ועדויות שלא נחקרו וסימנים נוספים המעידים על כך שלמרות שלא נמצאה שום ראיה הקושרת את בעלה לביצוע הפשע ולזירת הרצח עצמה – הוא הורשע ונשלח למאסר עולם. בספרה היא מספרת על פרשת הרצח שעדיין מסעירה את המדינה, על המציאות הקשה של החיים ללא בעלה במשך שנים רבות, על הילד הנוסף שנולד להם במהלך שהותו בכלא, על התמוטטותה הנפשית שבעקבותיה אושפזה במשך חודש ימים בבית חולים פסיכיאטרי, ועוד.

את הספר ניתן לרכוש בחנויות הספרים ברחבי ישראל וגם בקישור הבא: http://epublish.co.il/OlgaZ.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גלילי תקשורת שעושה גלים.