מפרסם: אור תקשורת ופרסום
תאריך: 02/12/2018 15:58
נושא: מוניציפלי, נשים
הודעה לעיתונות

בשלישי הקרוב בנהריה: גבי נעמן, ראש מועצת שלומי, יוביל את ההפגנה נגד אלימות נגד נשים

24 נשים שנרצחו מתחילת השנה, הצליחו לנער את הציבור הישראלי, הדורש ממשלת ישראל להתחיל לפעול כנגד האלימות המשתוללת נגד הנשים בישראל. בשלישי הקרוב יתקיימו בו זמנית עצרות מחאה בכל המדינה וגבי נעמן ראש מועצת שלומי, יעמוד בראש העצרת בנהריה.

24 נשים, זה מניין הגופות נכון לתחילת דצמבר 2018, מאז תחילת השנה. בכל חודש נרצחות שתי נשים בממוצע, יהודיות, ערביות, ישראליות, עולות חדשות... המקשר בין כולן הוא היותן נשים או לעתים רק נערות.

הן נרצחות על ידי קרובי משפחתן, על ידי חברים, על ידי בני הזוג, על ידי זרים וגופותיהן המבוזות נמצאות לאחר ימי חיפושים בטבע, קבורות מוסתרות או אפילו מושלכות בפחי האשפה.

בשנת 2018, עדיין מסוכן להיות אישה במדינת ישראל.

בשבוע שעבר, בחרה כנסת ישראל להצביע נגד הדרישה להקים ועדת חקירה שתבדוק כיצד ניתן להגן טוב יותר על הנשים בישראל. בתגובה, הציבור הישראלי כולו התקומם וביום ג' הקרוב נאמר די.
דם נשים אינו הפקר.

עשרות חברות פרטיות וציבוריות חברו להסתדרות והודיעו שיאפשרו לנשים ולגברים המבקשים לשבות במחאה על אוזלת היד – לעשות כן.

גם יישובים רבים הודיעו שישבתו ובהם: יריית תל אביב יפו, חיפה, חולון, רמת השרון, הרצליה, גן יבנה, רחובות, חדרה, שדרות, קריית ים, קריית ביאליק, רמלה, ראשון לציון.

הצפון נרתם לקריאה וביום ג' הקרוב, תתקיים עצרת מחאה בנהריה. מועצת שלומי תאפשר לעובדות ולעובדים המבקשים לשבות ביום הזה – לעשות כן, וגבי נעמן, ראש מועצת שלומי, יעמוד בראש העצרת ויוביל את הקריאה לשינוי חברתי למען נשות ישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אור תקשורת ופרסום.