מאיה בלזיצמן. צילום: סטודיו בפיתה
מאיה בלזיצמן. צילום: סטודיו בפיתה
אלי מגן. צילום: הילה עמנואל
אלי מגן. צילום: הילה עמנואל
אורקסטרה. צילום: לואיזה סלומון
אורקסטרה. צילום: לואיזה סלומון
הודעה לעיתונות

ה"אורקסטרה" תארח את אלי מגן ומאיה בלזיצמן במופע הקרוב של "פועם בהיכל"

'פועם בהיכל' - סדרת מופעים של עמותת מרכז פליציה בלומנטל למוזיקה לזכרה של אנט סלין גאה להציג: האורקסטרה-תזמורת הג'אז הישראלית מארחת את אלי מגן ומאיה בלזיצמן. קלאסיקה ישראלית- צ'לו וקונטרבס, "אחרית הימים" והרבה מעבר.

אולם צוקר, היכל התרבות תל אביב - 9 בינואר בשעה 20:30

'פליציה בלומנטל' העמותה והמרכז, שהוקמו על ידי אנט סלין, ביתה של הפסנתרנית פליציה בלומנטל, משיקים סדרת קונצרטים ומופעים באולם צוקר שבהיכל התרבות, בה תנתן במה לבולטים שבהרכבי המרכז.

במופע השלישי בסדרה (9.1), האורקסטרה- תזמורת הג'אז הישראלית, המורכבת מ-13 נגנים סולנים, תארח לערב חגיגי שני מוסיקאים רבי-יכולות , שהם גם נגנים וזמרים וירטואוזים:
אלי מגן ומאיה בלזיצמן.

מגן התארח בהופעה של האורקסטרה בפסטיבל פליציה בלומנטל בחודש מאי האחרון,
בלזיצמן שיתפה פעולה עם האורקסטרה לפני כמה שנים ותלווה אותו בשירה, לצד נגינת הצ'לו.

אלי מגן שר בלהקות "אחרית הימים" ו"כף התקווה הטובה" בשנות ה-70 ומשם המשיך לקריירה ארוכת שנים כנגן הקונטרבס המוביל בתזמורת הפילהרמונית הישראלית ואחד מחלוצי הג'אז בארץ.
מאיה בלזיצמן היא צ'לנית בולטת בסצנת המוסיקה הישראלית, שמופיעה ומקליטה עם אהוד בנאי, דני סנדרסון, נינט טייב, מירי מסיקה ואחרים. בשנים האחרונות עברה מאיה לקדמת הבמה בדואט עם המתופף מתן אפרת, שם היא מנגנת שרה ויוצרת מוסיקה משלה, המשלבת את כל העולמות המוסיקלים מהם היא באה.
הערב יורכב מעיבודים מיוחדים של חברי האורקסטרה למוסיקה של אלי ומאיה לצד מוסיקה מקורית של האורקסטרה ובה קטעים אינסטרומנטלים מהרפרטואר שלהם ומחמשת האלבומים שהוציאו עד היום.
מאיה בלזיצמן תבצע בין היתר את : "אהבה יומיומית" של יהודית רביץ, "אדבר איתה" של חוה אלברשטיין, they can't take that away - סטנדרט ג'אז ועוד קטעים מקוריים של האורקסטרה.
אלי מגן יבצע בין היתר את: "לילה" של שלום חנוך, ושירים מהרפרטואר שלו ושל ההרכבים בהם הופיע כמו "עד סוף הקיץ", "העץ הוא גבוה" ו"בלדה לעוזב קיבוץ" וכן "לזכור" - שיר פרי יצירתו.
ניהול אומנותי – רון אלמוג ויאיר סלוצקי

סדרה זו תצטרף לשלל האירועים שמקיים המרכז למוסיקה פליציה בלומנטל שכוללים את הסדרה "פועם בלב", שתעלה זו העונה השלישית ותתקיים בגלריה מיזנה שבמוזיאון תל אביב. "פועם בלב", מציגה תעודת זהות ישראלית של עולם המוזיקה השוקק בארץ. היצירות בסדרה נבחרו בשיתוף עם ההרכבים הקאמריים, במטרה לאפשר לקהל הסקרן להעמיק את היכרותו עם המוזיקה האמנותית והעממית, שנוצרה ונוצרת בארץ, כשילוב או היתוך ייחודי של מסורות מן המערב ומן המזרח ומוזיקה חדישה בת ימינו. עוד על הסדרה באתר פליציה בלומנטל: http://fbmc.co.il/

הסדרה מוקדשת לזכרה של אנט סלין שהלכה לעולמה ביוני 2017. מנכ"לית העמותה אביגיל ארנהיים: " הפרידה מאנט, נמצאת קרוב ללבנו וחשבנו שהכי נכון יהיה לכבד את זכרה עם עשייה מוזיקלית מקומית. היא, שדאגה לכך בעשרים השנים האחרונות."

כמידי שנה יעלה המרכז למוסיקה את פסטיבל פליציה בלומנטל, שיתקיים בבין 26 ל- 30 במרץ ויציע מבחר עצום של קונצרטים ומופעים ובהם מוסיקאים והרכבים מהארץ והעולם.

עמותת מרכז פליציה בלומנטל למוזיקה, ארגון גג למוזיקאים עצמאיים, שמתמקדת בגילוי, במתן הזדמנויות ובתמיכה במוזיקאים ישראלים שפועלים בישראל, עומדת מאחורי שורה של אמנים והרכבים ישראליים שעומדים בחזית העשייה המוסיקלית בישראל וברחבי העולם.

האורקסטרה-תזמורת הגאז הישראלית מארחת את אלי מגן ומאיה בלזיצמן
במסגרת 'פועם בהיכל' סדרת קונצרטים חדשה של מרכז פליציה בלומנטל למוסיקה

רביעי, 9 בינואר 2019 בשעה 20:30
מחיר כרטיס: 115-150 ₪
אולם צוקר. היכל התרבות. תל אביב.
כרטיסים באתר: https://ticks.co.il/event.php?i=O2btSUifH41 או בטלפון 03-6201185

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרוסלה ניהול אמנים ויח"צ.