הודעה לעיתונות

איי-נט מובייל של חברת פורסייט השלימה בהצלחה אינטגרציה ראשונית בסיוע מפעיל סלולרי מוביל בישראל

נס ציונה, ישראל, 7 בינואר, 2019 - חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב ופתרונות V2X (vehicle-to-everything) המבוססים על תקשורת סלולרית, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), מודיעה היום כי חברת הבת שלה איי-נט מובייל בע"מ (Eye-Net Mobile Ltd.) השלימה בהצלחה אינטגרציה ראשונית באמצעות התקנת שכבת התקשורת של אפליקציית Eye-Net™ בחוות שרתי מפעיל סלולרי מוביל בישראל. Eye-Net™הינה מערכת V2X מבוססת תקשורת סלולרית למניעת תאונות דרכים. המערכת נועדה לספק התרעות מפני התנגשויות בזמן אמת להולכי רגל ולרכבים באמצעות שימוש בטלפונים סלולריים חכמים וברשתות סלולריות קיימות.
הפעילות עם חברת הסלולר, אשר כללה גם שיתוף ידע טכנולוגי, וסיוע בתכנון הנדסי, עשויה לשפר את יעילות המערכת ולאפשר למנויים הסלולריים אשר ירשמו לשירות האפליקטיבי לקבל התרעות מדויקות יותר. שיפור זה יהיה משמעותי ביותר כאשר אפליקציית Eye-Net™ תותקן על גבי מספר גדול של טלפונים סלולריים.
"אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם מפעיל סלולרי מוביל בישראל" אמר חיים סיבוני, מנכ"ל חברת פורסייט. "שיתוף פעולה אסטרטגי זה מציין אבן דרך משמעותית במפת הדרכים של Eye-Net™. אנו צפויים להרחיב את חדירת Eye-Net™ לשוק על-ידי הרחבת שיתוף הפעולה עם המפעיל הסלולרי לכל אבני הדרך הבאות."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.