הודעה לעיתונות

ננו דיימנשן ממשיכה לצמוח ב- EMEA עם מינוי AMTECH למפיץ מערכת ה- DragonFly Pro בצ'כיה

המפיץ החדש AMTECH רכש מערכת DragonFly Pro שתשמש למטרות הדגמה והדרכת לקוחות

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום על הרחבת נוכחותה באזור EMEA עם מינוי AMTECH s.r.o למפיץ הראשון של החברה במדינות צ'כיה וסלובקיה ואזורים סמוכים. בנוסף, המפיץ החדש AMTECH רכש מערכת DragonFly Pro למטרות הדגמה והדרכת לקוחותיו בשוק האלקטרוניקה.
הסכם ההפצה מציין אבן דרך חשובה עבור ננו דיימנשן במימוש אסטרטגיית ההתרחבות של החברה באזור EMEA אשר כבר מכסה את גרמניה, צרפת, איטליה, בריטניה, מדינות Benelux וישראל.

המפיץ AMTECH הינו ספק שירותים בעל 25 שנות וותק בתחומי ההנדסה והאלקטרוניקה, המספק ציוד טכנולוגי וחומרים לטובת ייצור מוצרי אלקטרוניקה וחשמל. מערכת ה- DragonFly Pro זוכת הפרסים של ננו דיימנשן תרחיב את מגוון המוצרים של המפיץ בתחומי הציוד הקפיטלי לייצור PCB ורובוטיקה, ותאפשר לו לתת מענה ללקוחותיו בתחום ה- Additive manufacturing. אחת הפעילויות הראשונות של AMTECH עם ננו דיימנשן כללה הדרכת לקוחות והצגת יכולות בארוע בצ'כיה באוקטובר 2018. התערוכה כבר ייצרה עניין בקרב לקוחות, לרבות חברות בינלאומיות ומקומיות המתמודדות עם אתגרים בקיצור זמני הגעה לשוק, אופטימיזציה של תהליך הפיתוח והורדת עלויות הייצור.

"קיים צורך הולך וגובר לפתרונות Additive manufacturing עבור טכנולוגיות מתקדמות", ציין ראדק נקרדה, מנכ"ל AMTECH. "מערכת ה- DragonFly Pro היא פתרון אידאלי לחדשנות מהירה. תוך עבודה משותפת עם הצוות של ננו דיימנשן, אנו יכולים לאפשר ללקוחותינו גישה לטכנולוגייה עולמית מתקדמת, במוצרים של לקוחותינו, לטובת אימות תכנון ועיצוב, תוך קיצור זמנים משמעותי בהבאת המוצר לשוק אשר מהווה יתרון תחרותי משמעותי".

"צ'כיה מייצגת את אחד השווקים הדינאמיים במזרח אירופה עם תעשיית רכב מתקדמת, אלקטרוניקה ואוניברסיטאות מובילות. צ'כיה ממוצבת נכון למימוש של ייצור בשיטת Additive manufacturing בדיוק גבוה", מסר עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן. "צוות מומחי ההנדסה בתמיכה ומכירות של AMTECH מביא מקצוענות גבוהה ומיקוד לשירות לקוחות שהינו אידיאלי עבורנו להתרחבות בשוק צומח".

עם דרישות למגוון רחב של רכיבים אלקטרוניים בקרב יצרנים מתעשיות שונות כגון רכב, בטחון, מוצרי צריכה ומכשירים רפואיים, היכולת לייצר בתלת מימד מעגלים אלקטרוניים מודפסים תוך מספר שעות בכתלי החברה מאפשרת חדשנות מהירה וחוסכת זמן רב. מערכת ה- DragonFly Pro של ננו דיימנשן מספקת אפשרויות בלתי מוגבלות ליצירת רכיבים אלקטרוניים ואבות טיפוס הנדרשים לתכנון מהיר וחכם. המערכת, בעלת הרזולוציה הגבוהה, מאפשרת למתכננים ומהנדסים להדפיס בתלת מימד ובו זמנית, מתכות ופולימרים וליצור רכיבים אלקטרוניים פונקציונאליים ומדויקים כגון חיישנים, אנטנות, התקני חיבור יצוק, ורכיבים חכמים נוספים לפי דרישה, לטובת האלקטרוניקה של העתיד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.