הודעה לעיתונות

רב הפריון על קו ישראל ארה"ב

הרב משה שלזינגר, נסע לשבוע של ייעוץ ודרשות אצל הקהילה החלבית שבניו יורק, ארה"ב. במהלך השבוע הוא נפגש עם עשרות זוגות חשוכי ילדים בבית הכנסת המרכזי "שערי ציון" של הקהילה החלבית הגדולה, ייעץ להם, הצליח לחסוך לחלקם טיפולים חודרניים קשים ואף דרש בשבת האחרונה בפני ששה מוקדים שונים של הקהילה, במטרה להעלות מודעות לחשיבות הסיוע לזוגות מעוכבי פריון.

הרב משה שלזינגר, מקים עמותת פרי חיים ונשיאה, שהה בשבוע האחרון כאורחה של הקהילה החלבית בניו יורק, במטרה להעלות מודעות לחשיבות קבלת הטיפולים הנכונים להתמודדות עם עיכוב פריון ועל מנת לייעץ לזוגות מעוכבי פריון. במהלך שהותו, ביצע הרב שלזינגר קבלת קהל יומיומית, בה פגש עשרות זוגות, שהביאו אליו את תוצאות הבדיקות השונות אותן ביצעו והטיפולים אותם עברו בניסיון להרות – זאת על מנת שהרב יבחן את החומרים הרפואיים וימליץ על בדיקות, טיפולים או רופאים מומחים, שיוכלו להאיץ את הצלחת תהליך ההיריון המיוחל. לחלק מהזוגות ייעץ הרב להגיע לארץ להמשך טיפול.

‏‏בשבת נשא הרב שלזינגר שש דרשות שונות בבתי הכנסת של הקהילה החלבית, כולל בבית הכנסת המרכזי "שערי ציון". כל אחת מהדרשות נפתחה בהצגתו על ידי הרב המקומי, ומטרתן הייתה בהעלאת מודעות אצל הציבור הרחב, לחשיבות העזרה לזוגות מצפים. התעניינות הקהל הייתה גדולה, ונרשמה נוכחות מרשימה של מאזינים.

בבית הכנסת המרכזי של הקהילה הסורית - חלבית, "שערי ציון", פגש הרב משה שלזינגר את כל רבני הקהילה: הרב ידיד, הרב בן חיים, הרב לניאדו, הרב מזרחי והרב הבר. כמו כן, נפגש עם ראש ישיבת עטרת התורה, הרב חכם יוסף רפול ועם הרב דוד עוזרי - רב קהילת יד יוסף, ששלח גם שני זוגות המתמודדים עם מצבים בעייתיים של בעיות פריון. הרב שלזינגר נפגש גם עם הרב מנצור, נואם בחסד מקהילת בית יעקב. מדובר ברבנים החשובים ביותר ליהדות הספרדית והחלבית בארה"ב, והירתמותם לשיתוף הפעולה בין הקהילה החלבית לישראל, תבטיח מתן מענה לזוגות הנאבקים להצלחה בפריון. שיתוף הפעולה יתקיים בין השאר, בהבאת זוגות מהקהילה לישראל לטיפולי פוריות הייחודיים לישראל.
בנוסף התקיימו קבלות קהל לסיוע והכוונה לעשרות זוגות מעוכבי ילדים. אצל אחד הזוגות שהגיעו אל הרב, הגבר היה מועמד לניתוח אשכים מורכב, אולם הרב המליץ שלפני ביצוע הניתוח, יגיע הגבר לישראל וייבדק במעבדה מיוחדת שמבצעת חיפוש זרע נדיר לגברים שלא מוצאים זרע. הם יודעים לשמר גם זרעון אחד. בשבוע הבא יגיע הזוג לטיפול בישראל כפי שהמליץ הרב שלזינגר.

על עמותת פרי חיים

פעילות הרב שלזינגר ועמותת פרי חיים, הביאה ללידת כ-60,000 ילודים עד כה. הידע שהצטבר אצל הרב ב-30 שנות פעילות וייעוץ הוא עצום, והרב רואה עצמו שליח המחויב לחלוק את הידע הזה עם הזקוקים לו.

הרב שלזינגר, נאבק לצד זוגתו במשך 20 שנים, עד שהשניים הצליחו להביא לעולם תאומים. הרב שלזינגר, שחווה על בשרו את הקשיים שזוגות דתיים וחרדיים חווים בבואם לקבל סיוע, מחשש שיאלצו לבצע פעולות המנוגדות להלכה או בשל פחד מחדירה לפרטיותם - החליט לבצע שינוי ולייעץ למי שמבקשים להפוך להורים. במשך 20 שנים פעל הרב מדירת חדר קטנה, ממנה ייעץ לעשרות אלפי זוגות. בשנת 2006 מוסדה פעילותו בהקמת עמותת "פרי חיים - ארגון בינלאומי לפריון". הרב שלזינגר המשמש כנשיא העמותה, מקיים מאות פגישות ייעוץ מדי שבוע בירושלים, בבני ברק ובמודיעין עילית. במקביל לעבודתו כיועץ רפואי של קופת חולים מכבי ומעבדת 'סייטוביט'. כתודה על פעילותו רבת השנים, קיבל את אות נשיא המדינה.

השירותים שמספק ארגון "פרי חיים" כוללים: ייעוץ רפואי, תמיכה נפשית ורגשית, חלוקת תרופות למעוטי אמצעים ומוקד מידע על טיפולי קופות חולים ומרכזים רפואיים. השירות ניתן בחינם לזוגות וליחידים חילוניים, מסורתיים, דתיים חרדים ולא יהודים - כולם נהנים מניסיונו של שלזינגר בעולם הפוריות, משפע המידע ומשיטות הטיפול, בדרך למטרה הנכספת: היריון נטול סיכונים, בדרך יעילה וקצרה.

לפרטים נוספים: אור מרוני, יח"צ פרי חיים: 052-5634826
צילומי יח"צ יישלחו על פי דרישה

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אור תקשורת ופרסום.