מפרסם: ניר הירשמן תקשורת
תאריך: 29/01/2019 12:36
נושא: מפלגות
הדר ויסמן שמחוני חופשי לשימוש צילום עדי נס קטן
הדר ויסמן שמחוני חופשי לשימוש צילום עדי נס קטן
ניר הירשמן חופשי לשימוש צילום עדי נס קטן
ניר הירשמן חופשי לשימוש צילום עדי נס קטן
הודעה לעיתונות

בפעם השלישית: עירעור נוסף על מועמדותם של מועמדי הליכודניקים החדשים לכנסת, ניר הירשמן והדר ויסמן שמחוני

וועדת הבחירות של הליכוד בראשות השופט נאמן, זימנה בפעם השלישית בתוך כשבוע את מועמדי הליכודניקים החדשים, הדר ויסמן שמחוני וניר הירשמן לדיון נוסף על מועמדותם, אשר יערך מחר ב-18:00 בוועדת הבחירות של הליכוד. העתירה לועדת הבחירות הוגשה לאחר כתבה ששודרה בשבת בה התבטאו לגבי גבולות הגזרה של חברי כנסת. מהליכודניקים החדשים נמסר כי: "לחברי כנסת חייבים להיות קווים אדומים. אנחנו מתייחסים למשמעת קואליציונית בחרדת קודש, אבל לא נהיה בובות כפפה. לא המצאנו את זה. דודי אמסלם, אברהם נגוסה, אמיר אוחנה, מיקי זוהר ושרן השכל פעלו בניגוד למשמעת קואליציונית על דברים שבחלקם היו למען רווח פוליטי אישי, ואיש לא מנע מהם להתמודד. אבל כשאנחנו מבקשים להילחם על ערכים, על חוקת הליכוד ועל דרכו, עותרים נגדנו. הם יודעים שהערכים שלנו מנצחים אז מנסים להוציא אותנו מהמשחק. תנו לחברי התנועה להחליט בעצמם, אנחנו מבטיחים שלא להקל ראש באחריות העצומה שתוטל על כתפינו"

ניר הירשמן: ״בעינינו הפרה של משמעת קואליציונית היא אופציה אחרונה, מוקצית- הנשק האחרון שעומד לחבר כנסת המבקש למלא אחר צו מצפונו וצו בוחריו. אני מציע לתת למתפקדי הליכוד לעשות את הבחירות שלהם ומבקש את אמונם שאנחנו לא נשתמש בכוח הרב שיופקד בידינו, אלא במקרי קיצון שאין לדעת אם יתקיימו במציאות".

הדר ויסמן שמחוני: "זומנתי לוועדת הבחירות משום שאמרתי שיש מקרים בהם אשקול לא להצביע לפי משמעת קואליציונית בנושאים הנוגעים לדת ומדינה. הצבעה נגד משמעת קואליציונית היא נשק פוליטי חזק ביותר שאשתמש בו רק במקרה קיצון בו תהיה פגיעה אנושה באינטרס הציבורי או במקרים בהם יהיה צורך לעצור חקיקה המנוגדת לחלוטין לערכי תנועת הליכוד כפי שמפורטים בחוקת המפלגה. גורמים אינטרסנטים, שחוששים מדעתם של עשרות אלפי חברי הליכוד, נוקטים פה באמצעים של אלימות משפטית כדי למנוע מהמתפקדים להביע את דעתם בקלפי. ממה אתם מפחדים? אם אתם כל כך חזקים אני קוראת לכם להתמודד מולי ולזכות באמונם של חברי התנועה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ניר הירשמן תקשורת.