מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 07/02/2019 14:16
נושא: פרסום ושיווק
קרדיט צילום- איציק בירן
קרדיט צילום- איציק בירן
הודעה לעיתונות

המותג "קליק" יוצא בקמפיין רשת חדש ומפתיע – עם פרזנטור שלא יראו בפרסומת

את המהלך, שהופק באמצעות משרד הדיגיטל "GREAT", נבחר להוביל אסי עזר - שפניו כלל לא יופיעו בקמפיין

המותג "קליק" יעלה היום בקמפיין חדש ובו מהלך שיווקי מפתיע – שימוש באחד הכוכבים הגדולים בארץ כפרזנטור, מבלי להראות אותו בפרסומת.
הכוכב הוא כאמור אסי עזר, שמנחה היום את תוכנית "הכוכב הבא" וצפוי להנחות גם במסגרת אירוויזיון 2019, וכעת ישמש כפרזנטור "קליק" למשך כחודש ימים. פניו של עזר כלל לא ייראו בסדרת הסרטונים החדשים, שתשים דגש על איבר אחר שלו – המרפק.
המסר מאחורי הקמפיין המושקע, שנועד לחזק את מעמדו של "קליק" כחטיף השוקולד האהוב בישראל, הוא שהמוצר כל כך טעים – כך שפשוט אין צורך בכל הפרזנטור. במסגרת המהלך צולמו מספר סרטונים בסיטואציות הומוריסטיות שונות, בהן המרפק נהנה עם קליק בעוד שאסי עצמו לא מבין מדוע לא רואים את כולו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.