מפרסם: אורלי כתב יחסי ציבור
תאריך: 10/03/2019 12:33
נושא: נדל"ן, תשתיות
אילן ליזרוביץ'; צילום: מיכל מסינג
אילן ליזרוביץ'; צילום: מיכל מסינג
אתר מגדילים
אתר מגדילים
הודעה לעיתונות

העיתונאי אילן ליזרוביץ' מצטרף למערכת "מגדילים"

ליזרוביץ', בעברו כתב ערוץ 2 וישראל היום, מצטרף ככתב ועורך למערכת "מגדילים" - האתר הישראלי להתחדשות העירונית

הנהלת אתר "מגדילים"- האתר הישראלי להתחדשות עירונית הודיעה היום כי למערכת האתר יצטרף איש התקשורת הוותיק אילן ליזרוביץ', אשר ישמש ככתב ועורך.
ליזרוביץ' העביר את רוב שנותיו המקצועיות ככתב בחדשות ערוץ 2 ככתב כלכלה, רפואה שטחים והתיישבות, וכן ככתב כלכלי בישראל היום. בנוסף כיהן בתפקיד יועץ התקשורת של שר התחבורה ישראל כ"ץ, וכדובר חברת נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים, הבונה את הרכבת הקלה בגוש דן. עוד שימש ליזרוביץ' כמנהל שיווק בחברת ההייטק קומפדיה, המתמחה במוצרי מציאות מדומה ורבודה.
כיום הוא מרצה לתקשורת ועיתונות בשגרה ובחירום, מעביר סדנאות עמידה מול מצלמה והכנה לראיונות עיתונאיים וכאמור הצטרף לאחרונה לצוות "מגדילים".
אתר מגדילים הוקם לפני כשנה וחצי על ידי הבעלים והמייסד, בן מסינג, מתוך חזון ורצון לקדם את השיח התקשורתי והציבורי של ההתחדשות העירונית בישראל. מאז צבר האתר תאוצה והפך לפופולרי בקרב בכירים בענף הנדל"ן, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה, דיירים ובעלי מקצוע. "מגדילים" מסקר את כל החדשות מתחום ההתחדשות העירונית והנדל"ן בישראל, במגוון מדורי עניין ואקטואליה. העורכת הראשית של האתר היא כרמלה קופר, עיתונאית ודוברת בעברה ומומחית לתקשורת ותוכן.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורלי כתב יחסי ציבור.