מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 25/03/2019 09:12
נושא: פרסום ושיווק
הודעה לעיתונות

חברת חמת עולה בגל שני עם הקמפיין המדובר בכיכובה של סוראיה טורנס - " זה בסדר להתאהב מחדש ו...להחליף את ברז המטבח"

הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום "סאצ'י" עולה בגל שני במדיה דיגיטלית רחבה ופרינט בהשקעה כספית של כ-700 אלף ש"ח

חברת חמת ממשיכה בקמפיין המוצלח והמדובר שהצליח לעורר הדים, בכיכובה של הדוגמנית המצליחה סוראיה טורנס. הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום סאצ'י, מציג את האסטרטגיה המובילה את החברה , שבאה להדגיש כי לא צריך לחכות לשיפוץ או מעבר דירה , אפשר פשוט לשנות את הברז בכל גימור שתבחרו.

הקמפיין מדגיש את העובדה כי זה בסדר להחליף את ברז המטבח כאנקדוטה להתאהבות מחדש. סרטי הקמפיין מציגים את הדוגמנית סוראיה טורנס מתאהבת בגברים חסונים צבועים בצבעי גוף שונים כגון : זהב, נחושת, כסף , לבן ועוד, כאשר היא בוחנת כל אחד מהם עד שהיא קמה מהחלום ומבינה שהיא בעצם מתאהבת בברזים החדשים של חמת. ההמחשה באה לחזק את הקו האסטרטגי של החברה , קו אשר מדגיש כי ניתן לבחור ברזים בכל גימור שתבחרו וכמו שזה בסדר להתאהב מחדש, זה בסדר גם להחליף את ברז המטבח.

כחלק מהמהלך הכולל של הקמפיין, החברה יצאה בשלב הראשוני בגל פרסום טלוויזיוני ובפריסת מדיה דיגיטלית רחבה וכעת יוצאת בגל פרסום נוסף בפרינט ובמדיה הדיגיטלית עם סלוגן חדש-" זה בסדר להתאהב מחדש ו...להחליף את ברז המטבח"

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.