מפרסם: עיריית ירושלים
תאריך: 25/03/2019 14:07
נושא: מוניציפלי
רהע עם האתר החדש
רהע עם האתר החדש
הודעה לעיתונות

שיתוף ציבור בשכונת קטמון בסינית? הכל אפשרי באתר החדש של עיריית ירושלים

עיריית ירושלים משיקה בימים אלו אתר אינטרנט עירוני חדש לשירות התושבים. במינהל פיתוח מציינים בסיפוק שורה ארוכה של חידושים באתר החדש לעומת קודמו: האתר עומד בכל דרישות חוק הנגישות לבעלי מוגבלויות מאוקטובר 2017, הוא רספונסיבי, כלומר מתאים את עצמו לכל מכשיר קצה כולל סמארטפון, טאבלט ומחשב PC, תומך ב- 3 שפות: עברית, אנגלית וערבית ובקרוב יעלה האתר גם בגרסה צרפתית ורוסית ובנוסף בעל יכולת תרגום מובנית לעוד 28 שפות באמצעות Google translate.

עוד מתהדר האתר בגישה רב ערוצית (Omni channel) – כלומר תושבי העיר מוזמנים להעביר פניות בכל ערוץ ומדיה חברתית שיבחרו- ווטסאפ, אינסטגרם, פייסבוק, מסרונים, צ'אטבוט וכלי ניווט מגוונים נוספים– ויקבלו את התשובה לפנייתם באותה דרך בה פנו.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אתר העירייה החדש עלה לאוויר לנוחות הציבור בירושלים. הנגשת העירייה לתושב היא מעל לכל ולכן האתר מתורגם לשלל שפות כך שלא יהיה אחד שלא יוכל להשתמש בו ולגשת לעירייה. עיריית ירושלים היא בראש ובראשונה בשביל התושבים וכך נמשיך."

בשבועות הקרובים יתווספו לאתר החדש גם מודל ניהול שכונות אשר יספק לתושבים מידע חיוני על השכונה שלהם (כגון מידע על תחנת טיפת חלב, בית המרקחת ועוד) וכן יהווה פלטפורמה לשיתוף ציבור שכונתי. בנוסף יכלול האתר מידע עדכני על אירועי תרבות ופנאי בעיר, בשיתוף עם מינהל חברה תרבות ופנאי עבור תושבי העיר ותיירות פנים. עוד מציינים בעירייה כי מוקד 106+ לסלולרי יושק בקרוב ממש ויציע לתושב חידושים נוספים באופן מסירת הדיווחים למוקד העירוני.

איתן ברזילי, ראש מינהל פיתוח עסקי וטכנולוגי: "העירייה נמצאת בהליך מואץ של טרנספורמציה דיגיטלית והיא תמשיך להתחדש במערכות דיגיטליות חדשות שיביאו לשיפור השירות לתושב, שיתוף הציבור, פתיחות ושקיפות פעולות העירייה."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עיריית ירושלים.