מפרסם: שחף תקשורת ויחסי ציבור
תאריך: 26/03/2019 19:57
נושא: אופנה
 שחף בסבב הרצאות בבירות היופי של אירופה
שחף בסבב הרצאות בבירות היופי של אירופה
מרצה מוערך בענף היופי
מרצה מוערך בענף היופי
ברצלונה ,ברלין וסטולקהום מחכות לשחף
ברצלונה ,ברלין וסטולקהום מחכות לשחף
קבלת פנים חמה לאייקן האיפור הישראל                                                                                    קבלת פנים חמה ולבבית לאייקון האי
קבלת פנים חמה לאייקן האיפור הישראל קבלת פנים חמה ולבבית לאייקון האי
הרצאות סולד אאוט
הרצאות סולד אאוט
שחף בפעולה
שחף בפעולה
הודעה לעיתונות

ירין שחף חוזר לארץ אחרי סיבוב הרצאות מוצלח באירופה

מחר יום ד', יחזור ירין ירין שחף, מסיבוב הרצאות בבתי ספר לאיפור באירופה. שחף, מאפר ומנהל בית הספר למקצועות היופי המוביל בישראל, הפך למשפיען ואף נמנה עם מובילי הטרנדים העולמיים המכתיבים את דעת קהל בענף האיפור והאופנה. שחף: "יום אחרון בסבב
ההרצאות שהעברתי. (מת כבר לחזור לארץ!) בנוסף להרצאות, הייתי גם במפגש ראשון של האיגוד הבינלאומי של בתי הספר לאיפור ולתסרוקות . גיליתי שהמון בתי ספר בחו״ל עוקבים אחרי הפעילות שלנו ובשיחות שהיו לי עם כמה מנהלי בתי ספר, הבנתי שאנחנו מודל לחיקוי😌היה נעים לשמוע את המחמאות....."

מתקבל בכבוד השמור לאנשי מקצוע בינלאומיים

שחף, הוא אישיות מוערכת בקרב ישראלים מצליחנים בעולם. במהלך חודש מרץ הקרוב, הוא יוצא לסיבוב MASTER CLASS בבתי ספר מובילים באירופה, שם הוא ירצה על טרנדיים עכשוויים באיפור ותחזיות טרנדים לשנים 20/21.

שחף חוזה טרנדים

מידי חצי שנה, הוא משחרר מגזין יוקרתי מודפס בו הוא חושף את משנת האיפור והאופנה שלו לשנים הבאות. מדובר בצילומי דוגמניות במראות עתידיים אשר יככבו בעונות הבאות. ירין שחף: “כדי ליצור תחזית מהימנה ככל האפשר, אני יוצר מחקר המתבסס על הלכי רוח בעולמות הכלכלה, הפוליטיקה, הסוציולוגיה והעיצוב. תחזית טובה מנסה ‘לנבא’ את רצונות האנשים בכלל ואת ההתנהלות העיצובית והצרכנית בפרט. המגזין שאני עורך מצטרף לכמה ירחונים מובילים בעולם, שרואים אור לקראת הרבעון האחרון של השנה.”

https://video.yarin-shahaf.co.il/?v=yw_CPDzlqtk

מקצוע: הוגה טרנדים

הטרנדולוגים – כך מכונים בעולם העוסקים בחיזוי תחזיות אופנתיות, הם אלה שמממציאים לנו את היופי כל פעם מחדש ויוצרים טרנד, שכולנו מרגישים צורך להיות חלק ממנו, בכדי להרגיש “אופנתיים”. הם דנים בשאלות האין סופיות: מה יקלע לטעמו של הקהל, איזה פריט צריך להיעלם, איזו סקלה של צבעים תהפוך לדבר הבא, ומה כבר שייך לאתמול? שחף, הוא ללא ספק פורץ דרך ישראלי, והוא נמנה עם כמה מהמובילים בעולם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחף תקשורת ויחסי ציבור.