הודעה לעיתונות

פורסייט קיבלה אישור רישום ממשרד הפטנטים וסימני המסחר האמריקאי לבקשת הפטנט הראשונה שלה

הבקשה לאישור רישום הפטנט התקבלה עבור מערכת ההתרעה של החברה לרכב בתנועה.

נס ציונה, ישראל, 1 באפריל, 2019 - חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום על קבלת אישור לרישום בקשת הפטנט הראשונה שלה, מספר 16/078,489, עבור "מערכת ההתרעה של החברה לרכב בתנועה".
הטכנולוגיה המוגנת בפטנט כוללת מערכת התרעה לרכב בתנועה אשר מגלה רמזורים או תמרורים. המערכת מייצרת התרעה למניעת התנגשות כאשר המרחק מהרמזור או מהתמרור קצר יותר ממרחק סף בלימה בטוח, על מנת למנוע סכנה לכלי רכב אחרים והולכי רגל. מערכת ההתרעה מבוססת על חיישנים אופטיים פאסיביים המכוונים קדימה, ניתוח מתוחכם של תמונות רמזורים ותמרורים לצדי הדרך, ונתוני המיקום של כל כלי רכב, המועברים לשרת מרוחק באמצעות תקשורת סלולרית. אותות ההתרעה אודות התנגשויות קרבות נוצרים ומועברים מהשרת לכל טלפון חכם של נהג רלוונטי.
פטנט זה תומך בפתרון טכנולוגי כולל המשלב תכונות של QuadSight™, מערכת הראייה הממוחשבת לרכב של פורסייט, עם פתרון V2X למניעת תאונות של איי-נט מובייל המבוסס על תקשורת סלולרית. הפטנט יאפשר לפורסייט להשתמש ביכולות גילוי האובייקטים מבוססות המצלמה הסטריאוסקופית שלה, על מנת לספק התרעות על התנגשות באמצעות אפליקציית Eye-Net™, בכדי להפחית את הסיכון לתאונות דרכים ולפגיעות.
"אנו שמחים מאוד על אישור הרישום לבקשת הפטנט הזאת, הראשונה ממשפחת בקשות לאישור רישום פטנטים הקשורים לטכנולוגיית הליבה שלנו," אמר חיים סבוני, מנכ"ל פורסייט. "נכס חשוב זה מחזק את הקניין הרוחני שלנו ומאשר עוד יותר את הטכנולוגיה פורצת הדרך של פורסייט, בפיתוח מערכות ראייה ממוחשבות מתקדמות לתעשיית הרכב."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.