הודעה לעיתונות

פורסייט זכתה בזהב בפרסי אדיסון לשנת 2019

QuadSight™, מערכת הראייה הממוחשבת, נבחרה לזוכה בפרס הזהב בקטגוריית רכבים אוטונומיים

נס ציונה, ישראל, 8 באפריל 2019 - חברת פורסייט, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), מודיעה היום כי QuadSight, מערכת הראייה הממוחשבת שלה, נבחרה כזוכה בפרס הזהב בקטגוריית תחבורה ולוגיסטיקה: רכבים אוטונומיים, בפרסי אדיסון היוקרתיים לשנת 2019. פרסי אדיסון, הנקראים על שמו של תומאס אלווה אדיסון, מוקירים ומכבדים את טובי החדשנים והחידושים בעולם. זכייה בפרסי אדיסון הינה אחד מההישגים החשובים ביותר שחברה יכולה לקבל כהוקרה על חדשנות והצלחה עסקית.
מערכת הראייה הממוחשבת מבוססת ארבע מצלמות של פורסייט נבחרה על ידי צוות שופטים המורכב מלמעלה מ-3,000 אנשי מקצוע מתחומי פיתוח מוצר, תכנון, הנדסה, מדע, שיווק וחינוך, לרבות ארגונים מקצועיים המייצגים מגוון רחב של תעשיות ודיסציפלינות.

QuadSight, מערכת הראיה הממוחשבת המבוססת ארבע מצלמות בטכנולוגיה סטריאוסקופית, מציעה יכולות גילוי מכשולים חסרות תקדים לרכבים אוטונומיים. מערכת QuadSight המבוססת על טכנולוגיה ביטחונית מוכחת ורבת שנים, מציעה לרכבים אוטונומיים יכולות ראייה מעבר לאלה של העין האנושית ומפחיתה את הסיכון לתאונות דרכים ופגיעות, בכל תנאי תאורה ומזג האוויר.
מאז שנת 1987, פרסי אדיסון הוקירו וכיבדו חלק מהמוצרים החדשניים ביותר, השירותים, והמנהיגים העסקיים החשובים בעולם. פרסי אדיסון מסמלים את ההתמדה והמצוינות שאפיינו את תומס אדיסון, תוך חיזוק הדחף האנושי לחדשנות, יצירתיות ותחכום. פרסי אדיסון הם חלק מתכנית הנערכת על ידי Edison Universe. לקבלת מידע נוסף אודות פרסי אדיסון, בקרו באתר www.edisonawards.com.
למידע נוסף אודות פורסייט וחברת הבת שלה, פורסייט אוטומוטיב, בקרו באתר החברה www.foresightauto.com, עקבו אחרי @ForesightAutoבטוויטר, או הצטרפו לעמוד החברה Foresight Automotive בלינקדאין.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.