מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 27/05/2019 21:41
נושא: פרסום ושיווק
be by shufersal
be by shufersal
שירות טייטו של כללית
שירות טייטו של כללית
הודעה לעיתונות

איגוד השיווק הישראלי מכריז על ההשקה המנצחת של 2018

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת של שנת 2018.
השנה, שני זוכים במקום הראשון:
Be by shufersal - רשת הפארם Be
שירותי בריאות כללית - שירות טייטו Tyto
ובמקום השני:
כאן תאגיד השידור הישראלי על השקת מונדיאל 2018 בדיגיטל

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הכריזה על שירות טייטו Tyto של שירותי בריאות כללית ועל רשת הפארם Be של שופרסל כ"ההשקות המנצחות של 2018", כך נחשף הבוקר (שלישי) בכנס החדשנות השנתי של האיגוד. למקום השני הגיע שידור מונדיאל 2018 בדיגיטל בהשקתו של כאן, תאגיד השידור הישראלי.
ועדת החדשנות של איגוד השיווק מורכבת מ-16 מנהלים בכירים מענפים רבים במשק, והיא בוחרת מדי רבעון את ההשקות המוצלחות של הרבעון החולף. עד לאחרונה עמד בראשה רן גוראון מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי.
מתוך נימוקי השופטים:
Be by shufersal - רשת הפארם Be
רשת הפארם Be הושקה במטרה ליצור תחרות בשוק הפארם. החדשנות בהשקה באה לידי ביטוי במספר פרמטרים: יצירת חוויית קניה חדשנית בחנויות הפיזיות ובאונליין, היצע של מגוון חדש ובלעדי של מותגים שעוד לא נראו בארץ והוזלה של מחירי מוצרי הפארם בישראל. קמפיין ההשקה כלל פעילות הן במדיה המסורתית והן בדיגיטל במגוון פלטפורמות שנועדו לחזק את המסר "הגיע הזמן לעבור מ-A ל-BE - הגיע הזמן לעבור, לשנות, לצאת מעולם אנלוגי לעולם דיגיטלי, קליל, דינאמי וצבעוני. התוצאה - בתוך שבועות ספורים הצליחה Be לעורר באזז וסקרנות בקרב הצרכנים וגרמה ל-55% מהציבור לבקר בסניפיה, תוך הובלה בפער ניכר מבחינת תפיסת המחיר. כך, בתוך מספר שבועות הצליחה Be להיפרד ממותג חלש (ניו-פארם) ולהשיק במקומו מותג חדש, צעיר ורלוונטי, שהצליח לעורר תחרות בתחום הפארם.
שירותי בריאות כללית - שירות טייטו Tyto
שירות רופא אונליין נותן מענה לצורך אמיתי- הרצון להיבדק ע"י הרופא כשלא תמיד אפשר לצאת מהבית או כשהמרפאה סגורה. שירות זה קיים בכללית כ- 3 שנים, אולם אחד החסמים המרכזיים לשירות זה הינו היעדר בדיקה אקטיבית. כדי להתמודד עם חסם זה, השיקו בשירותי בריאות כללית את מכשיר הטייטו (Tyto)- מכשיר קטן וקומפקטי, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית, שבעזרתו הרופא מאבחן את המטופל מרחוק. הטייטו נותן מענה מהפכני ומשלים את מהפכת הרופא און־ליין, מעניק ביטחון ומאפשר ליהנות מנוחות, זמינות, מקצועיות וודאות. מהלך ההשקה כלל קמפיין תקשורתי בטלוויזיה ובדיגיטל בהיקף של כ־ 1.5 מיליון ₪. כמו כן, על מנת להנגיש את הטכנולוגיה ולספק מידע לגבי הבעיה שהמוצר פותר, העלו בכללית קמפיין בו מככב חמודי ("הפרזנטור") לצד אושיות האופנה והסלבס דורין אטיאס ומיקי בוגנים. התוצאה - בתוך מספר שבועות, הטייטו הפך למכשיר מדובר ובעל חדשנות אמיתית המזוהה עם כללית- כל משפחה שניה בישראל הכירה את המכשיר והוא זכה למודעות ואטרקטיביות גבוהה. כמו כן, קצב המכירות היה מהיר מהמצופה ועד כה נמכרו כ -5000 מכשירים.

כאן - תאגיד השידור הישראלי - מהלך "המונדיאל הכי דיגיטלי שהיה כאן"
כגוף ציבורי שמחזיק בזכויות השידור של משחקי גביע העולם, כאן הייתה מחויבת להנגיש את התוכן שלה לכל האזרחים באשר הם, להפיץ את התכנים בכל פלטפורמה אפשרית ולהעניק להם צפייה ישירה, נגישה, חינמית, באיכות הגבוהה ביותר ובמגוון שפות. המהלך הדיגיטלי של כאן עבור המונדיאל, שהינו חלק ממימוש חזון הדיגיטל של התאגיד, כלל שילוב של טכנולוגיות חדשניות, תוכן משלים, הנגשה במגוון פלטפורמות (אתר, אפליקציה, טלוויזיות חכמות ויוטיוב) ומענה מהיר ושירותי לציבור בכל עמודי הסושיאל של כאן. המהלך הוביל לתוצאות יוצאות דופן- עלייה של מאות אחוזים בצפיות, ביקורים ויוזרים בכל הפלטפורמות, כחצי מיליון הורדות לאפליקציית כאן, כ-25% מהצופים במונדיאל צרכו אותו בפלטפורמות הדיגיטליות (113,640 צופים בממוצע למשחק) ומעל 42,000,000 צפיות VOD בתקופת המונדיאל.
מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "שלושת המהלכים שזכו בפרס ההשקה המנצחת של שנת 2018 – המותג Be by shufersal, Tytoשל שירותי בריאות כללית והשקת מונדיאל 2018 בדיגיטל של כאן הוכיחו כיצד השקה מוצלחת אחת, המבוססת על חדשנות ומקוריות, מייצרת ערך ללקוחות וערך לחברה ומצליחה לבדל אותה. אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל שנה על ההשקות המנצחות של השנה כולה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.