מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 30/05/2019 13:53
נושא: פרסום ושיווק
לירון ויצמן ושחר פאר בקמפיין ספאטון
לירון ויצמן ושחר פאר בקמפיין ספאטון
הודעה לעיתונות

קבוצת לפידות עולה עם קמפיין חדש לתוסף הברזל "ספאטון" בכיכובן של הפרזנטורית לירון ויצמן ושחר פאר

הקמפיין באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas, עלה היום ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה. בקמפיין מוצג מפגש משעשע בין שתי הכוכבות על מגרש הטניס, אשר הופך במהרה לקורס להורות

"קבוצת לפידות", המשווקת של תוסף הברזל "ספאטון", עולה עם קמפיין דיגיטל חדש למותג באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas, תחת הסלוגן:
"ברזל מהטבע זה ספאטון".

את הקמפיין מובילה, בפעם הרביעית, הטאלנטית ומנחת הטלוויזיה, לירון ויצמן, יחד עם טניסאית העבר וההריונית בהווה, שחר פאר.

הקמפיין ההומוריסטי והמשעשע מפגיש את שתי הכוכבות במגרש הביתי של פאר- מגרש הטניס. אך מה שהיה אמור להיות משחק טניס סוער בין השתיים, הפך במהרה לקורס להורות, במסגרתו לירון בוחנת את המוכנות של שחר לאימהות הכוללת האכלה, ארגון תיק החתלה, אמבטיה והכי חשוב- שהיא לא שוכחת לצרוך את תוסף הברזל ספאטון.

אודות קבוצת לפידות

"קבוצת לפידות", מחברות הבריאות המובילות בישראל, מתמחה בייבוא, שיווק והפצה מגוון רחב של תרופות מרשם וללא מרשם, מותגי אופטיקה ובריאות העין, מכשור ואספקה רפואית ומוצרי צריכה. החברה מייצגת עשרות רבות של חברות בינלאומיות מובילות ומותגים איכותיים בתחום הבריאות ואיכות החיים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.