מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 04/07/2019 14:40
נושא: פרסום ושיווק
עופר בלוך. צילום יחצ
עופר בלוך. צילום יחצ
הודעה לעיתונות

עופר בלוך, מנכ"ל חברת חשמל נבחר לתפקיד יו"ר איגוד השיווק הישראלי

== אמש נערכו הבחירות להנהלת איגוד השיווק הישראלי בסיומן הוכרזה הנהלת האיגוד החדשה, בראשה היו"ר החדש עופר בלוך, מנכ"ל חברת חשמל שחוזר לכהן בתפקיד לאחר שכיהן כיו"ר האיגוד בין השנים 2002-2006 ==

בלוך, 60, נשוי ואב לשניים, מכהן כמנכ"ל חברת החשמל מזה כ- 4 וחצי שנים. בעבר כיהן כמנכ"ל חברת נייר חדרה, נשיא ומנכ"ל נטפים, נשיא ומנכ"ל חברת הלווין yes ומנכ"ל תשלובת החלב של תנובה. בלוך ישוב לעמוד בראש חבר הנהלת האיגוד, לאחר שכיהן בתפקיד היו"ר בין השנים 2002-2006.

בלוך יחליף את אייל מליס, מנכ"ל תנובה, יו"ר האיגוד היוצא שפרש מתפקידו במהלך חודש ספטמבר האחרון ואת רונן בר שלום, מנכ"ל כתר פלסטיק ישראל, ששימש במשך 10 החודשים האחרונים כיו"ר הזמני של האיגוד.

בלוך יעמוד בראש ההנהלה החדשה של האיגוד, אשר נבחרה אמש ע"י עשרות חברי האיגוד. חברי ההנהלה הנבחרים: אסף אביב, סמנכ"ל חדשנות ופיתוח עסקי, קבוצת עזריאלי; דנה אולשר, מנהלת מחלקת שיווק ואסטרטגיה, פז Yellow; טל בן-פורת שלמוביץ, מנהלת מטה שיווק ומנועי צמיחה, שטראוס ישראל; תמי גורמן כהן, ראש אגף שיווק, שירותי בריאות כללית; דינה זוארץ נבות, סמנכ"ל שיווק, פרסום ופ"ע מזרחי טפחות; תרי ישכיל, סמנכ"ל שיווק, פרטנר; לילך כהן שולומון, מנהלת אגף השיווק, תנובה; ישי מנדיל, סמנכ"ל שיווק, יוניליוור; ישראל; יפית מנטין, Chief Digital Europe and Middle East, קימברלי קלארק; אילן סיגל, סמנכ"ל שיווק פלאפון, yes ובזק בינלאומי; עינת פורטוגלי, מנכ"ל, רשת מיניסו; אחיה פריד, סמנכ"ל, ראש חטיבת שירותי תשלום CAL; עמית שגיא, CDO, אל על; גיל שגיב, סמנכ"ל דיגיטל ושיווק, AIG; בשמת שדה, דואר ישראל.

תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "נפלה בחלקי זכות גדולה לעבוד שוב עם עופר בלוך ולהוביל איתו יד ביד את האיגוד. אני גאה על הבחירה בו לתפקיד היו"ר ועל הבחירה בחברי ההנהלה החדשים, שכל אחד ואחת מהם הוא איש שיווק מוביל, מקצועי, מוכשר ומנהיג.
בשם כל חברי איגוד השיווק אני מברכת את חברי ההנהלה החדשים, ובראשם עופר בלוך ומבקשת להודות ליו"ר האיגוד היוצא אייל מליס וממלא מקומו רונן בר שלום, שמילאו תפקיד זה בהצלחה רבה. אני סמוכה ובטוחה שיחד עם ההנהלה החדשה, נוכל רק להצמיח את האיגוד עוד ועוד, להמשיך ולהגשים את המטרות שלשמן הוא הוקם ואף לכבוש יעדים חדשים ומסקרנים".

עופר בלוך: "האיגוד כיום הוא גוף מוכר ודומיננטי בענף, הפועל ללא לאות להחזרת המובילות של ניהול השיווק בעולם העסקי, מוביל את השיווק במשק, ממקצע ומעדכן את אנשי השיווק, מייצג אותם ומייצר ערך מוסף לכל חבריו. יחד עם זאת, עוד רבה המלאכה ועל מנת לשמר את הישגיו, למקסם אותם ולהגשים את חזונו, תידרש ההנהלה החדשה להגדיר את מגוון הפעולות שנתמקד בהן, לבנות תכנית עבודה ברורה ולהתמקד ביעדים ובמדדים. אני מודה לחברי האיגוד על הבחירה בי ועל האמון שנתנו בי ומבקש להודות לחברי ההנהלה היוצאת, ליו"ר אייל מליס ולממלא מקומו רונן בר שלום, וכמובן למנכ"ל האיגוד תלמה בירו וצוותה המיומן והמסור. יחד עם ההנהלה החדשה, המקצועית והמובילה, נפעל ונעשה כל שביכולתנו במטרה שהאיגוד ימשיך להיות גוף מוביל ומרכזי, המרחיב את תחומי פעילותו בעולם השיווק הישראלי".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.