מפרסם: Ms comms
תאריך: 08/07/2019 10:55
נושא: טכנולוגיה והייטק
יניב פרטוק, מנכ"ל Balink, חטיבת הסיילספורס של One1 (צילום: אור יעקב)
יניב פרטוק, מנכ"ל Balink, חטיבת הסיילספורס של One1 (צילום: אור יעקב)
הודעה לעיתונות

One1 זכתה בפרויקט להטמעת CRM של סיילספורס בדור אלון

דור אלון תשדרג את חוויית הלקוח ותקדם את פעילות הסחר האלקטרוני של הקבוצה

דור אלון בחרה בחטיבת ה-Salesforce של חברת One1 למימוש פתרון CRM חוצה-ארגון, שישמש לשדרוג השירות, פיתוח מערכי ה- e-commerce ולניהול מערכי המכירה והשיווק של הקבוצה.

כמעט כל אדם בישראל פוגש מידי יום את אחת הזרועות של דור אלון, כשהוא מתדלק (דור אלון), רוכש מוצרי מזון (אלונית, סופר אלונית, am:pm , דוכן גן שמואל), צורך חשמל וגז (דור אלון גז, כולבו-גז), מארח בביתו ארוחות גריל או שותה קפה בטיול (אמגזית), בבית הקפה (סי קפה) או מבלה באחד מעשרות המרכזים המסחריים אותם מפעילה דור אלון.

פלטפורמת Salesforce שתטמיע חטיבת ה-Salesforce של One1 בניהולו של יניב פרטוק, תייצר עבור כל החברות בקבוצת דור אלון תמונת לקוח אחודה שתאפשר להעצים את חוויית הלקוח, לשדרג את השירות ולהציע לכל לקוח את מגוון המוצרים והשירותים המתאימים לו ביותר, הן במתחמים הפיזיים של דור אלון ומותגיה, והן במתחמים הווירטואליים כגון השירותים הדיגיטליים ופעילות ה- e-commerce שמפתחת הקבוצה.

במסגרת הפרויקט יוטמעו תהליכי המכירה והשרות ללקוחות עסקיים ופרטיים של חברות הקבוצה והיחידות הנלוות, כולל תחנות הדלק ומרכזי השרות, תוך מינוף היכולות המתקדמות של Salesforce למידול תהליכים מורכבים, בניית אוטומציות, וניהול קשרים בין הישויות השונות בארגון. הפתרון יאפשר לדור אלון לנצל את הפוטנציאל הרב שטמון במידע הצבור כיום במערכות שונות, להביאו לכדי תמונת לקוח אחודה, ולהפיק ממנו תובנות עסקיות במהירות וביעילות. הודות למערכת החדשה, דור אלון תוכל לנהל תקשורת מסועפת מול לקוחותיה השונים במגוון ערוצים, על גבי בסיס נתונים אחיד, ולהציג לאנשי המפתח במערכי השירות והמכירות את כל המידע באופן נגיש ומלא יותר, לצורך מענה אפקטיבי ובניית הצעות ערך ללקוחות בזמן אמת.

אורי חמו, סמנכ"ל כלכלה ובקרה, דור אלון: "לאחר בחינת מגוון פתרונות אפשריים, בחרנו בחטיבת ה-Salesforce של One1 מתוך הערכה ליכולתם להעצים את חוויית הלקוח שלנו בפתרון אחוד בכל תחומי הפעילות וערוצי השיווק שלנו. ל-Balink מקבוצת One1 יש ניסיון מוכח ומוצלח בממשקים מול המערכות התפעוליות של דור אלון ואנו מעריכים כי נשלים את הטמעת המערכות הייחודיות במהלך 18 החודשים הבאים".

יניב פרטוק, מנכ"ל Balink, חטיבת ה-Salesforce של One1: "הכניסה של דור אלון לעולמות של Salesforce תאפשר לה ליהנות מאוצר בלום, שכיום עדיין חבוי בטרנסאקציות עסקיות המתקיימות מדי יום עם כמיליון לקוחות מסוגים שונים, ולהפוך אותן לתמונת לקוח קוהרנטית עם המלצות להנעה לפעולה (call to action) בזמן אמת. זהו האתגר שמציב העשור הבא לחברות כמו דור אלון, ואני משוכנע שנוכל לעזור לדור אלון לעמוד באתגר זה כחברה ממוקדת בלקוחות אשר מציבה אותם במרכז".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.