תמונה עו"ס תמי ברששת
תמונה עו"ס תמי ברששת
הודעה לעיתונות

עו"ס תמי ברששת - יו"ר ארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות בישראל

עו"ס תמי ברששת - יו"ר ארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות בישראל

מנהלת אגף הרווחה והקהילה במועצה המקומית פרדס חנה-כרכור, עו"ס תמי ברששת, נבחרה ליו"ר הארצי של ארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות. ברששת מחליפה בתפקיד את מנהלת מינהל השירותים החברתיים בעיריית כרמיאל, ד"ר שולה מנחם, שכיהנה כיו"ר הארגון ב-10 השנים האחרונות, ומונתה באחרונה למנכ"ל עיריית כרמיאל.
ארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות מאגד כ-260 מנהלי רווחה בעיריות, ברשויות המקומיות ובמועצות האזוריות מכל הארץ, והוא מוביל ומייצג את מנהלי השירותים החברתיים, עובדי הרווחה ומקבלי שירותי רווחה, מול משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, מרכז השלטון המקומי, יחידות הסמך, עמותות וגופי רווחה שונים, ועוד.
עו"ס תמי ברששת משמשת כמנהלת אגף הרווחה והקהילה במועצת פרדס חנה-כרכור מזה 25 שנה, במהלכן הובילה את האגף להצלחות רבות בתחומי הרווחה והקהילה.
ברששת אמרה כי אחד היעדים הראשונים שלה בתפקיד הוא לפתור את בעיית הקושי באיוש תקנים, משרות ותפקידים בשירותים החברתיים ברשויות המקומיות. "הרשויות המקומיות מתקשות לאייש משרות רבות בשירותי הרווחה, על אף שנקבעו להן תקנים, וזאת מעבר למחסור בתקינה למשימות ומטלות רבות המצויות באחריותנו, דבר שרק מגביר את המעמסה על העובדים ומקשה עלינו במתן שירות הולם לאוכלוסייה. בממוצע לאייש כל משרה ברווחה לוקח במקרה הטוב חצי שנה, כשברשויות בפריפריה תהליך איוש כל משרה ארוך פי כמה", אמרה תמי ברששת.

לפרטים נוספים: דוד גולן – יחסי ציבור – טלפון: 050-5702070

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוד גולן - אסטרטגיה ותקשורת.