אבי שם טוב. קרדיט: איטון ישראל
אבי שם טוב. קרדיט: איטון ישראל
הודעה לעיתונות

מינוי חדש באיטון ישראל - אבי שם טוב

== אבי שם-טוב מונה למנהל חטיבת Power Quality באיטון ישראל
==

חברת איטון (Eaton) ישראל, המספקת פתרונות ושירותים לניהול אנרגיה, הודיעה על מינויו של אבי שם טוב לתפקיד מנהל חטיבת ה-Power Quality שלה. לאבי שם-טוב ניסיון רב בניהול מערכי מכירות והוא מומחה בניהול אינטגרציה ופרויקטים בסביבות מחשוב מורכבות. לפני תפקידו באיטון ישראל, כיהן אבי כסמנכ"ל מכירות ושיווק בחברת ADVICE, ראש חטיבת המכירות של חברת Darplast וכמנהל המכירות של חברת מורן-לויט.
לאבי שם טוב תואר ראשון במתמטיקה ותואר נוסף בסטטיסטיקה וגיאוגרפיה, שניהם מאוניברסיטת חיפה.

אודות Eaton
איטון, (שרכשה בשנים האחרונות את חברת Moeller), הינה היא חברת ניהול אנרגיה גלובלית, אשר פתרונות האנרגיה היעילים והירוקים שהיא מפתחת, עוזרים לארגונים לנהל בצורה אמינה, בטוחה וברת-קיימא את האנרגיה החשמלית, ההידראולית והמכנית שלהם. איטון מעסיקה כ-100 אלף עובדים ברחבי העולם ומוצריה מופצים ביותר מ-175 מדינות. בשנת 2018 רשמה החברה מכירות בהיקף של יותר מ- 21.6 מיליארד דולרים. באיטון מקדמים את כל האספקטים של ניהול הבטיחות ומספקים מגוון פתרונות לשיפור הבטיחות והגנה על חיי אדם, רכוש ורציפות עסקית.
בישראל יש לאיטון מטה מכירות הממוקם ברעננה ומרכז הפצה לוגיסטי הממוקם באשדוד. החברה פועלת בשוק המקומי באופן ישיר ובאמצעות שותפים עסקיים.
למידע נוסף www.Eaton.co.il .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.